اتمام طرح های نوسازی مدارس ایلخچی تا آغاز سال تحصیلی جدید؛ درصوت تامین اعتبارات
اتمام طرح های نوسازی مدارس ایلخچی تا آغاز سال تحصیلی جدید؛ درصوت تامین اعتبارات
مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام طرح های نوسازی مدارس ایلخچی گفت: امیدوداریم با تلاش های انجام شده و تامین اعتبارات لازم طرح های نوسازی مدارس و پروژه های نیمه تمام این شهر تا آغاز سال تحصیلی جدید به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار قلم پرس، فرهاد فرهودی، باحضور در شهرستان ایلخچی به همراه احمدرضا نظری مدیر آموزش و پروش منطقه ایلخچی و امین نظامی خواه بخشدار ایلخچی از پروژه های نیمه تمام این منطقه بازدید و از نزدیک منطقه را ارزیابی و در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.
طی این بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی و رفع مشکلات این منطقه از مدارس شهری و روستایی شهر ایلخچی نیز بازدید کرد.
در ادامه بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر تسریع در اجری پروژه ها، گفت: امیدوداریم با تلاش های انجام شده گرماتاب های سالن های تختی و جامی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲آماده سازی و تحویل شود.
وی بیان کرد: ساخت پروژه دبیرستان ۱۲ کلاسه علامه طباطبایی ایلخچی در صورت تامین اعتبارات تا مهر ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.
وی با تاکید بر ساخت سرویس بهداشتی در مدرسه شهید سلمانی خور خور تا مرداد سال ۱۴۰۲ در صورت تامین اعتبارات، ادامه داد: ضمن تامین تجهیزات روشنایی مدارس شبانه روزی عترت و برکت، تعمییرات پژوهشسرای منطقه آموزش و پرورش ایلخچی و ساخت دیوار بیرونی مدرسه دانش مهدنیلو تا سال تحصیلی جدید با امضای تفاهم نامه با اهالی و دهیاری امیدواریم به اتمام برسد.
وی با اشاره به اهدای ۳۵ تبلت به دانش آموزان کوشا دامه داد: محوطه سازی مدرسه استثنایی تا مرداد ۱۴۰۲ امیدداریم به اتمام برسد.

انتهای پیام/