اتاق سرمایه‌گذاری تشکیل شود
اتاق سرمایه‌گذاری تشکیل شود

رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز گفت: تشکیل اتاق سرمایه‌گذاری تعداد سرمایه‌گذاران و سطوح و حوزه‌های آنها را مشخص می‌کند. به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورا اظهار کرد: شهرداری و […]



رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز گفت: تشکیل اتاق سرمایه‌گذاری تعداد سرمایه‌گذاران و سطوح و حوزه‌های آنها را مشخص می‌کند.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورا اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر می‌توانند سرمایه‌گذاران را در اتاق سرمایه‌گذاری تجمیع کنند که این اتاق باید توسط خود آنها اداره شود.

وی افزود: تشکیل پنجره واحد سرمایه‌گذاری یکی دیگر از موضوعاتی است که عملا وجود ندارد.

رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورا تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم بازدیدی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری مایان و متروی آبرسان در راستای حل مشکلات سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

وی اضافه کرد: پیشنهاد دیگر کمیسیون به شهرداری، تشکیل هیئت عالی سرمایه‌گذاری و تشکیل معاونت اقتصادی است؛ همچنین شهرداری احصا و آسیب‌شناسی قراردادهای سرمایه‌گذاری را در برنامه خود داشته باشد.