ابلاغ شیوه نامه استقرار چرخه بهره وری / تنها راه نجات اقتصاد کشور!
ابلاغ شیوه نامه استقرار چرخه بهره وری / تنها راه نجات اقتصاد کشور!

[ad_1] رئیس سازمان ملی بهره وری ایران با اشاره به ابلاغ شیوه نامه استقرار چرخه بهره وری، گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور با توجه به محدودیت منابع و جمیع شرایط ارتقاء بهره وری است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، میر سامان پیشوایی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته بهره وری سازمان اظهار کرد: […]

[ad_1]


رئیس سازمان ملی بهره وری ایران با اشاره به ابلاغ شیوه نامه استقرار چرخه بهره وری، گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور با توجه به محدودیت منابع و جمیع شرایط ارتقاء بهره وری است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، میر سامان پیشوایی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته بهره وری سازمان اظهار کرد: رشد اقتصادی با رشد تولید ناخالص داخلی سنجیده می شود که هر قدر بالا رود، درآمد سرانه و رفاه مردم افزایش می یابد.

وی افزود: رشد اقتصادی و تولید ناخالص داخلی مبتنی بر سرمایه و نیروی کار و یا بهره وری است؛ اگر رشد اقتصادی مبتنی بر بهره وری باشد کیفیت بهتری خواهد داشت.

پیشوایی ابراز داشت: بهره وری ریشه در تدبیر و نوآوری دارد که اگر ایجاد شود سرمایه را به تحرک وا می دارد و با توجه به محدودیت منابع مالی در شرایط کنونی به طور خاص اولویت قرار گرفته است.

رئیس سازمان ملی بهره وری ایران یکی از ارکان تحقق عدالت را بهره وری دانست و گفت: به عنوان مثال نفت متعلق به تمام ملت های حال و آینده است که اگر به صورت مولد هزینه نشود خروجی آن متوجه نسل های آتی نبوده و در نتیجه عدالت بین نسلی زیرسوال می رود.

رئیس سازمان ملی بهره وری ایران متذکر شد: در شاخص شدت مصرف انرژی اصلا وضعیت مطلوبی نداریم؛ به طوری که به ازای هر واحد GDP از تمام دنیا بیشتر انرژی مصرف می کنیم.

این مسوول با اشاره به ابلاغ شیوه نامه استقرار چرخه بهره وری، گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور با توجه به محدودیت منابع و جمیع شرایط ارتقاء بهره وری است.

وی با بیان اینکه کمیته بهره وری دیدبان بهره وری در استان است، افزود: یکی از وظایف مهم نظام حکمرانی این است که شرایطی فراهم آورد تا بهره وری به صرفه باشد؛ یعنی مردم برای ارتقاء بهره وری انگیزه لازم را داشته باشند و پاداش مناسبی را نیز دریافت دارد.

رئیس سازمان ملی بهره وری ایران در پایان بر ضرورت سازماندهی کمیته های بهره وری و فعال ماندن آنها، استقرار کامل چرخه بهره وری و سنجش بهره وری استان ها تاکید کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

 


[ad_2]