ابلاغ الکترونیکی بیش از ۱ میلیون اوراق قضایی در دادگستری قزوین
ابلاغ الکترونیکی بیش از ۱ میلیون اوراق قضایی در دادگستری قزوین

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار داشت: برای ابلاغ این پرونده‌ها به شیوه سنتی و آن چه در گذشته انجام می‌گرفت، دست کم باید بیش از ۲ میلیون و ششصد هزاربرگه چاپ می‌شد که با این روش نوین در مصرف کاغذ صرفه جویی مطلوب بعمل آمده است. […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار داشت: برای ابلاغ این پرونده‌ها به شیوه سنتی و آن چه در گذشته انجام می‌گرفت، دست کم باید بیش از ۲ میلیون و ششصد هزاربرگه چاپ می‌شد که با این روش نوین در مصرف کاغذ صرفه جویی مطلوب بعمل آمده است.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه طی سال ۹۹، ۸۸ درصد اوراق، الکترونیکی ابلاغ شده است تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، بحمداله شاهد افزایش ۵ درصدی در ابلاغ اوراق قضایی به این روش بوده ایم.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح نمود: ابلاغ الکترونیک در حفظ حریم خصوصی افراد بسیار موثر است، از سوی دیگر با جلوگیری از تجدید اوقات رسیدگی به پرونده‌ها، در ارتقاء سرعت رسیدگی قضایی و کاهش اطاله دادرسی نقش اثرگذاری خواهد داشت.

گفتنی است: شهروندان و طرفین پرونده می‌توانند با ثبت نام در سامانه ثنا از طریق آدرس https://sana.adliran.ir اوراق پرونده را به صورت الکترونیک دریافت نمایند.

انتهای پیام/