آمادگی کامل دستگاه‌های خدمت‌رسان آذربایجان شرقی در ایام نوروز
آمادگی کامل دستگاه‌های خدمت‌رسان آذربایجان شرقی در ایام نوروز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: تمامی دستگاه های خدمت رسان استان از آمادگی کامل برای ارایه خدمات به هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی برخوردار هستند. به گزارش قلم پرس، خلیل ساعی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان برای کاهش حوادث در این ایام همکاری می […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: تمامی دستگاه های خدمت رسان استان از آمادگی کامل برای ارایه خدمات به هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی برخوردار هستند.

به گزارش قلم پرس، خلیل ساعی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان برای کاهش حوادث در این ایام همکاری می کنند.

وی از تمامی دستگاه هایی که به سامانه بی سیم مجهز هستند، درخواست کرد در طول اجرای طرح تمامی بی‌سیم ها روشن و برخط باشند تا در صورت لزوم پاسخگویی کامل و لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: ۱۲ پاسگاه ثابت در کل استان و سه ایستگاه بین راهی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه بصورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به هموطنان است.

سرهنگ جواد ناموران افزود: ۱۵۰ تیم پلیس راه بصورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند که ۱۲۰ تیم بصورت گشت خودرویی است.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی نیز گفت: ۹۸ پایگاه ثابت فعال در استان وجود دارد و در این ایام ۱۱ ایستگاه سلامت در سطح استان فعال خواهد بود.

روزبه رجایی با بیان اینکه تمامی پرسنل این مرکز از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه جاری در آماده باش کامل به سر می برند افزود: در این ایام اورژانس هوایی، موتورآمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای ارایه خدمات به هموطنان در کمترین زمان آماده ارایه خدمت است.