آمادگی نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز برای بارش‌های ایام عید
آمادگی نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز برای بارش‌های ایام عید

به گزارش قلم پرس، با توجه به بارش‌های چند روز اخیر در تبریز، نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز در آماده باش کامل قرار دارند و از این رو، مهدی یوسفی شب گذشته با حضور در مناطق ۱ و ۵، از فعالیت‌های خدمات شهری این دو منطقه بازدید کرد.در این بازدید، یوسفی ضمن قدردانی از زحمات […]

به گزارش قلم پرس، با توجه به بارش‌های چند روز اخیر در تبریز، نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز در آماده باش کامل قرار دارند و از این رو، مهدی یوسفی شب گذشته با حضور در مناطق ۱ و ۵، از فعالیت‌های خدمات شهری این دو منطقه بازدید کرد.
در این بازدید، یوسفی ضمن قدردانی از زحمات کارگران که بصورت شبانه روزی آماده باش هستند، اظهار کرد: در این روزهای منتهی به پایان سال، نیروهای شهرداری تبریز برای هرگونه اقدام در برابر بارش برف و جلوگیری از راهبندان و مسدود شدن خیابان‌ها و معابر آماده است.
وی ادامه داد: با توجه به اعلام وضعیت هوا از سوی اداره‌کل هواشناسی، نیروهای شهرداری تبریز در ایام عید نیز  در آمادگی کامل خواهند بود.
سرپرست شهرداری تبریز عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی منطقه ۵، خدمات شهری این منطقه در فصول سرد سال در آماده باش کامل به سر می برد و اقدامات خوب این منطقه در پاییز و زمستان امسال قابل تقدیر است.
وی همچنین در بازدید از منطقه ۱، در جریان آمادگی اکیپ‌های خدمات شهری این منطقه قرار گرفت و از زحمات این نیروهای منطقه قدردانی کرد.