آماده شدن طرح جامع مدیریت فرایندی شهرداری تبریز برای برون سپاری
آماده شدن طرح جامع مدیریت فرایندی شهرداری تبریز برای برون سپاری

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از لزوم بسترسازی برای نهادینه شدن طرح مدیریت فرایندی در شهرداری تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سید محمد ثابتی گفت: شهرداری یکی از سازمان هایی است که تنوع وظایف و گستردگی فعالیتها در آن زیاد بوده و […]

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از لزوم بسترسازی برای نهادینه شدن طرح مدیریت فرایندی در شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سید محمد ثابتی گفت: شهرداری یکی از سازمان هایی است که تنوع وظایف و گستردگی فعالیتها در آن زیاد بوده و حجم بالای گردش اطلاعاتی و همچنین پراکنده بودن واحدهای آن از برجسته ترین ویژگی های آن است.

وی ادامه داد: تعداد نیروی انسانی درگیر در آن با فعالیت های متنوع و زیاد، واحدهای کاری متفاوت، تعداد مراجعه کنندگان و نیز بالا بودن میزان پاسخگویی به واحدهای مختلف، شهرداری را به عنوان یکی از سازمان های با وظایف و فرایندهای متنوع در آورده است.

ثابتی ابراز کرد که دیدگاه فرایند محوری با منافع فراوانی که بخصوص برای سازمانهای خدماتی محور دارد، می‏ تواند یکی از رویکردهای اساسی و مناسب در مواجه با مشکلات پیش روی شهرداری ها باشد.

وی گفت: شفافیت در امور، بهره وری بالای سازمانی، کاهش هزینه ها، کاهش زمان پاسخگویی، انعطاف پذیری ساختاری و افزایش کیفیت انجام کارها از جمله این منافع است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز ادامه داد: از این رو شرح خدمات طرح جامع مدیریت فرایندی شهرداری تبریز آماده شده و بیش از ۱۴۰ فرایند کلیدی در شهرداری تبریز احصا و بر اساس طرح فراخوان آن حدود ۱۲ موسسه پژوهشی و دانشگاهی آمادگی خود را برای اجرای آن اعلام کرده اند که مقرر است زمینه برگزاری مناقصه و انتخاب مشاور در شهرداری تبریز عملی شود.