آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز
آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با اشاره به هشدارهای هواشناسی و پیش بینی بارش باران و برف در استان آذربایجانشرقی به ویژه در شهر تبریز، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی و خدمات ایمنی برای مدیریت بهتر وضعیت احتمالی پیش بینی شده و رفع آبگرفتگی های احتمالی، خبرداد. به گزارش قلم […]

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با اشاره به هشدارهای هواشناسی و پیش بینی بارش باران و برف در استان آذربایجانشرقی به ویژه در شهر تبریز، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی و خدمات ایمنی برای مدیریت بهتر وضعیت احتمالی پیش بینی شده و رفع آبگرفتگی های احتمالی، خبرداد.

به گزارش قلم پرس، مسعود برزگر جلالی با اعلام این خبر، گفت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش باران و برف در شهر تبریز از روز پنجشنبه،  اقدامات لازم در این زمینه برای رویارویی بهتر با این شرایط جوی به عمل آمده است. برزگر جلالی افزود: نیروهای عملیاتی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی در آمادگی کامل به سر می برند.

او تاکید کرد: هفت ایستگاه آماده سازی محلول پاشی و یخ زدایی معابر و چندین دستگاه برف روب مکانیزه نیز در آماده باش هستند تا در صورت لزوم به ارائه خدمت بپردازند.

برزگرجلالی در پایان با دعوت از عموم همشهریان برای رعایت نکات ایمنی لازم و همکاری با عوامل شهرداری گفت: شهروندان در صورت بروز هر گونه  مشکل و حادثه با شماره تلفن ۱۳۷ مربوط به مرکز فوریتهای شهرداری تماس حاصل نمایند.