آماده باش کامل خدمات شهری/ رفع آبگرفتگی ها در کمترین زمان ممکن
آماده باش کامل خدمات شهری/ رفع آبگرفتگی ها در کمترین زمان ممکن

به گزارش قلم پرس، محمدرضا قربانیان تبریزی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و شدت بارش باران در روزهای اخیر، نیروهای خدمات شهری تبریز در کمترین زمان ممکن با حضور در برخی نقاط که امکان آبگرفتگی وجود داشت نسبت به رفع آب گرفتگی اقدام کردند. وی با اشاره به آماده باش شبانه […]

به گزارش قلم پرس، محمدرضا قربانیان تبریزی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و شدت بارش باران در روزهای اخیر، نیروهای خدمات شهری تبریز در کمترین زمان ممکن با حضور در برخی نقاط که امکان آبگرفتگی وجود داشت نسبت به رفع آب گرفتگی اقدام کردند.

وی با اشاره به آماده باش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری افزود: خوشبختانه با تلاش های همکاران و کارگران زحمتکش خدمات شهری و حضور به موقع آنان در نقاط حساس مشکل خاصی در تردد و آبگرفتگی معابر بوجود نیامد و آبگرفتگی ها در برخی نقاط در کمترین زمان ممکن رفع شد.

قربانیان با اشاره به تداوم شرایط جوی فعلی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی ها تا اوایل هفته آینده نیروهای خدمات شهری به صورت آماده باش خواهند بود تا در صورت بروز آبگرفتگی در معابر اقدام به رفع آن نمایند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار کلانشهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: در زمان بارش شدید باران مقدار زیادی روان آب در مدت زمان کوتاه در مسیل ها و کانال ها جاری می شود به همین دلیل هدایت آب های سطحی در مواقع بارش شدید باران دارای اهمیت بالایی می باشد و نیروهای خدمات شهری در این مدت زمان با تمام توان نسبت به هدایت آب های سطحی اقدام می نمایند.