آماده باش خدمات شهری تبریز/ نیروها در نقاط حساس مستقرند
آماده باش خدمات شهری تبریز/ نیروها در نقاط حساس مستقرند
معاون محیط زیست وخدمات شهری شهردار تبریز از آماده باش نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه و استقرار آنها در نقاط حساس شهر خبر داد.

به گزارش قلم پرس، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب گفت: به دنبال اعلام هشدار جوی نارنجی از سوی هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی و احتمال آب گرفتگی معابر، نیروهای خدمات شهری برای مقابله با شرایط احتمالی در آماده باش کامل هستند.

عباس نژاد افزود: در حال حاضر نیروهای خدمات شهری به صورت استقراری در نقاط حساس از قبیل زیرگذرها، پل ها و نقاطی که احتمال آبگرفتگی بالاست حضور دارند تا مشکلی در این نقاط وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امکانات و ماشین آلات خدمات شهری نیز در حالت آماده باش کامل قرار دارد ، گفت:  خوشبختانه به صورت مستمر و در طول سال مسیل رودخانه ها و کانالها به ط‌ور کامل لایروبی شده است و امیدواریم در مسیل ها شاهد جاری شدن روان آبها باشیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت: پمپ های تامین آب در تمامی زیرگذرها و نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد استقرار دارند با این حال جهت امداد رسانی فوری در این نقاط و تخلیه فوری آب گرفتگی هماهنگی های لازم با سازمان آتش نشانی و  خدمات ایمنی نیز صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/