آل‌هاشم خطاب به رئیس جمهور: مشکل دریاچه ارومیه برخلاف اعلام  گذشتگان حل نشده است!
آل‌هاشم خطاب به رئیس جمهور: مشکل دریاچه ارومیه برخلاف اعلام  گذشتگان حل نشده است!

امام جمعه تبریز گفت: با وجود اینکه در گذشته اعلام کردند مشکلات دریاچه ارومیه حل شده است اما در عمل چنین نبوده است و هرچند گذشته‌ها نیز تلاش کردند، اکنون نیاز به تلاش بیشتر از سوی دولت احساس شده و البته ضرورت دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم  امشب روز پنجشنبه در […]



امام جمعه تبریز گفت: با وجود اینکه در گذشته اعلام کردند مشکلات دریاچه ارومیه حل شده است اما در عمل چنین نبوده است و هرچند گذشته‌ها نیز تلاش کردند، اکنون نیاز به تلاش بیشتر از سوی دولت احساس شده و البته ضرورت دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم  امشب روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با حضور ریاست جمهوری، با تسلیت سالگرد ارتحال امام رحمت‌الله و تبریک سالروز رهبری رهبر انقلاب اظهار کرد: از بابت حادثه تلخ آبادان دلمان با آنهاست و این حادثه را خدمت مردم ایران تسلیت می‌گویم. 

وی بر اهمیت لجستیکی آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت لجستیک استان تکمیل خط ریلی و ایجاد موقعیت توریست درمانی، استفاده از طبیعت بکر این خطه می‌تواند به سرمایه کشور بیافزاید. 

آل‌هاشم یادآور شد: طرح تامین آب شرب تبریز از رودخانه ارس، خط آهن تبریز، کارخانجات خوراک آلومینیوم، معدن نفلین سینیت، تشکیل شرکت مس آذربایجان از اولویت‌های اصلی است.

وی افزود: با وجود اینکه حذف ارز ترجیحی برکات مختلفی برای اقتصاد کشور از جمله حذف سودجوئی قاچاقچیان و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی و ممانعت از پایمال شدن حق و حقوق مردم داشته است اما باید توجه داشت برخلاف وعده دولت مبنی بر افزایش قیمت چهار قلم، امروز شاهد تغییرات قیمتی در انواع کالاها و اقلام مصرفی مردم هستیم.

 امام جمعه تبریز متذکر شد: با وجود اینکه در گذشته اعلام کردند مشکلات دریاچه ارومیه حل شده است اما در عمل چنین نبوده است و هرچند گذشته‌ها نیز تلاش کردند، اکنون نیاز به تلاش بیشتر از سوی دولت احساس شده و البته ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد:  توجه ویژه به دریاچه ارومیه بسیار مهم است زیرا خدایی ناکرده طوفان نمک رخ دهد، باید سه استان تخلیه شود. 

انتهای پیام/م