آغاز مناظره های انتخاباتی از امشب به طور زنده
آغاز مناظره های انتخاباتی از امشب به طور زنده

رنامه مناظره، ویژه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، از امشب ، ۱۴ فروردین به طور زنده به روی آنتن خواهد رفت. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی با توجه به نزدیک شدن به زمان دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ویژه برنامه مناظره از امشب ۱۴ فروردین […]

رنامه مناظره، ویژه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، از امشب ، ۱۴ فروردین به طور زنده به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی با توجه به نزدیک شدن به زمان دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ویژه برنامه مناظره از امشب ۱۴ فروردین به طور زنده به روی آنتن خواهد رفت.

پخش این برنامه تا هفتم اردیبهشت، یک روز قبل از شروع تبلیغات رسمی نامزدهای ریاست جمهوری، ادامه خواهد داشت و اجرای آن هم برعهده مرتضی حیدری خواهد بود.

“مناظره ” هر شب خدود ساعت ۲۰ به مدت ۳۵ دقیقه برگزار و در آن پیرامون موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز، با حضور منتقدان و موافقان دولت و کارشناسان مختلف بخث می شود.
در نخستین برنامه “مناظره” مرتضی عزتی کارشناس اقتصاد کلان و حامی دولت و محمد کهن دل کارشناس اقتصادی و منتقد دولت به شبکه یک می آیند تا در خصوص اقتصاد پس از تحریم و سیاست های عبور از رکود مناظره کنند.
عملکرد اشتغالزایی دولت، رشد اقتصادی، عملکرد نظام بانکی، پزشک خانواده، آلودگی هوای کلانشهرها و شفافیت در هزینه های انتخاباتی از موضوعات برنامه مناظره هستند.  مشکل ریزگردها، ازدواج جوانان، دستمزد کارگران، قاچاق، جرم سیاسی، وام خرید و ساخت مسکن، سرنوشت مسکن مهر و مسکن اجتماعی، خرید هواپیما، کم آبی و خشکسالی، مبارزه با فساد ، اعتیاد و طلاق، حاشیه نشینی، اصل ۴۴ و سرنوشت توزیع بنزین با کارت سوخت از دیگر محورهای اصلی مناظره حامیان و منتقدان دولت در ویژه برنامه مناظره شبکه یک خواهد بود.

ویژه برنامه انتخاباتی مناظره به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که از یک شنبه تا پنج شنبه هرشب، زنده به روی آنتن می رود.