آغاز فعالیت گروه‌های جهادی طلبه‌های جهادگر  در آذربایجان‌شرقی
آغاز فعالیت گروه‌های جهادی طلبه‌های جهادگر  در آذربایجان‌شرقی

[ad_1] مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا از آغاز فعالیت گروه‌های جهادی طلبه های جهادگر کاروان پیشرفت در استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمهدی حسینی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان، گروه های جهادی بسیج […]

[ad_1]


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا از آغاز فعالیت گروه‌های جهادی طلبه های جهادگر کاروان پیشرفت در استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمهدی حسینی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان، گروه های جهادی بسیج دانشجویی، طلبه های بسیجی در روستاهای محروم مستقر شده و اقدام به انجام فعالیت ها و پروژه های عمرانی  و غیر عمرانی در قالب برنامه های فرهنگی، تعلیم و تربیت به صورت جهادی می‌‍‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جهادگران پیشرفت آبادانی و بسیج طلاب سپاه عاشورا و طلاب حوزه علمیه استان در حال حاضر برای مرمت، بازسازی و نوسازی مساجد و مدارس و اجرای برنامه های جذاب فرهنگی شاد و اوقات فراغت برای دانش آموزان در دهستان  هدف روستاهای نگارستان ،گال و سقای  شهرستان ورزقان مشغول خدمت رسانی بوده و در طول یک ماه ماموریت‌های محوله را به اتمام خواهند رساند.

حسینی عنوان کرد: تکمیل زیر ساخت های مهم روستاها و توجه به معیشت مردم مناطق محروم از اولویت‌های قرارگاه پیشرفت استان بوده و برای تحقق این موضوع از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا گفت: این فعالیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر سپاه در مناطق محروم و به‌منظور تسریع در اجرای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی برای رفع مشکلات مردم منطقه می باشد.

پایان پیام/


[ad_2]