آغاز عملیات سم پاشی زمستانه درختان در تبریز/ شهروندان از تماس مستقیم با درختان خودداری کنند
آغاز عملیات سم پاشی زمستانه درختان در تبریز/ شهروندان از تماس مستقیم با درختان خودداری کنند

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از انجام عملیات سم پاشی زمستانه درختان در سطح تبریز خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر افزود: برای دومین سال متوالی است که درختان موجود در سطح تبریز ، جهت مبارزه پیشگیرانه از […]

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از انجام عملیات سم پاشی زمستانه درختان در سطح تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر افزود: برای دومین سال متوالی است که درختان موجود در سطح تبریز ، جهت مبارزه پیشگیرانه از آفات سم پاشی می شوند.

وی افزود: سم پاشی زمستانه به مناطق ۱۰ گانه تبریز ابلاغ شده و هم اکنون در نقاط مختلف در حال اجرا است.

حسن زاده با بیان اینکه به انجام این سم پاشی زمستانه توسط شرکتهای فضای سبز تاکید زیادی داریم، تصریح کرد: رعایت دُز، میزان و نوع سم از جمله مواردی است که باید هنگام سم پاشی در نظر گرفته شده و نظارت در این زمینه دقیق تر از گذشته باشد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به آثار مثبت این نوع سم پاشی، تاکید کرد: سم پاشی زمستانه سطح طغیان آفت در فصل تابستان را کاهش می دهد.
گفتنی است، عملیات سم پاشی زمستانه هم اکنون در سطح شهر و پارک ائل گلی در حال انجام است و در همین راستا از کلیه شهروندان عزیز تقاضا می گردد از تماس مستقیم با درختان خودداری کنند.