آغاز راه‌اندازی سامانه ممیزی نوین در شهرداری منطقه ۱
آغاز راه‌اندازی سامانه ممیزی نوین در شهرداری منطقه ۱

به گزارش قلم پرس، محمدرضا کاظمی در خصوص راه اندازی سامانه ممیزی نوین گفت: در راستای بروز کردن اطلاعات مکانی و همچنین اطلاعات توصیفی املاک شهر تبریز با استفاده از ابزارها و سامانه های جدید ممیزی، این سازمان اقدام به راه اندازی سامانه ممیزی نوین در شهرداری منطقه ۱ کرده است تا اطلاعات ملکی و […]

به گزارش قلم پرس، محمدرضا کاظمی در خصوص راه اندازی سامانه ممیزی نوین گفت: در راستای بروز کردن اطلاعات مکانی و همچنین اطلاعات توصیفی املاک شهر تبریز با استفاده از ابزارها و سامانه های جدید ممیزی، این سازمان اقدام به راه اندازی سامانه ممیزی نوین در شهرداری منطقه ۱ کرده است تا اطلاعات ملکی و مکانی سامانه شهرسازی را بروز کند.

وی ادامه داد: با استفاده از سامانه ممیزی املاک، اطلاعات هر ملک پس از بررسی میدانی در محل، به صورت سیستمی ثبت و به‌روزرسانی می ‌شود و اصلاحات لازم در داده‌ های موجود به عمل می‌آید که این روش، سبب ارتقای کارایی و تسریع فرآیند ممیزی خواهد شد.

کاظمی اظهار کرد: در سیستم سنتی، اطلاعات لازم به صورت دستی ثبت و از این رو فرایندهای بعدی آن نیز به همین طریق طی می‌ شد که طبعا سیستم را با کندی و خطاهای احتمالی بیشتری مواجه می‌کرد.

وی افزود: با بهره‌گیری از سامانه ممیزی املاک، ضمن افزایش سرعت و دقت در فرآیند به‌روزرسانی اطلاعات شهرسازی، امکان پایش و نظارت سیتماتیک بر آن نیز فراهم می‌ آید.