آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از ۲۷ فروردین
آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از ۲۷ فروردین

عباس آقا کوچکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای آماده‌سازی جهت شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور ۱۵ بازیکن از ۲۷ فروردین آغاز می‌شود و تا ۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، البته مکان برگزاری اردو با توجه به وضعیت کرونا هنوز مشخص نیست. او در پاسخ […]

عباس آقا کوچکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای آماده‌سازی جهت شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور ۱۵ بازیکن از ۲۷ فروردین آغاز می‌شود و تا ۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، البته مکان برگزاری اردو با توجه به وضعیت کرونا هنوز مشخص نیست.

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی بازیکنان لژیونر به تیم ملی ملحق خواهند شد؟ گفت: در اردوی سوم که خردادماه برگزار می شود ۳ تا ۴ بازیکن لژیونر به اردوی تیم ملی اضافه و ۱۲ بازیکن اعزامی به توکیو مشخص خواهند شد. 

آقاکوجکی خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی تیم تا پارالمپیک توکیو ۶ مرحله اردو پیش‌بینی شده که اردوی اول و دوم برای آماده‌سازی بازیکنان داخلی و ۴ اردوی دیگر هماهنگ‌سازی بین بازیکنان داخلی و لژیونر و اجرای کارهای تکنیکی و تکنیکی به ویژه در بخش حمله و دفاع خواهد بود تا تیم خوبی را عازم توکیو کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اضافه کرد: براساس برنامه تدوین شده در اردوی پنجم و ششم چند اردوی تدارکاتی برون مرزی پیش‌بینی کردیم که اجرای این برنامه‌ها بستگی به وضعیت کرونا و حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک دارد.

وی در پایان گفت: برای حضور موفق در توکیو تمام تمهیدات لازم انجام شده و برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته که اگر مطابق برنامه حرکت کنیم، هیچ دغدغه‌ای برای شرکت در پارالمپیک توکیو نخواهیم داشت.

انتهای پیام