آغاز اجرای طرح آماده‌سازی محل‌های گلکاری بهاره در سطح تبریز
آغاز اجرای طرح آماده‌سازی محل‌های گلکاری بهاره در سطح تبریز

آغاز اجرای طرح آماده‌سازی محل‌های گلکاری بهاره در سطح تبریز مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز اجرای طرح آماده‌سازی محلهای گلکاری در سطح شهر خبر داد. به گزارش قلم پرس،، سیامک آسیایی در جریان بازدید از روند پیشرفت طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ در سطح شهر با اعلام این خبر، […]




آغاز اجرای طرح آماده‌سازی محل‌های گلکاری بهاره در سطح تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز اجرای طرح آماده‌سازی محلهای گلکاری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، سیامک آسیایی در جریان بازدید از روند پیشرفت طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ در سطح شهر با اعلام این خبر، گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و تداوم اجرای طرح استقبال از بهار در حوزه فضای سبز مناطق دهگانه شهرداری تبریز، اجرای عملیات آماده‌سازی محلهای گلکاری در سطح شهر بطور شبانه‌روزی توسط نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز در حال انجام است.

وی با یادآوری مرحله حذف گلهای فصلی در معابر اصلی و فرعی سطح شهر، تصریح کرد: بعد از سپری شدن مرحله بازدهی گلهای فصلی، گونه‌های موجود از سطح شهر جمع آوری و محلهای گلکاری بهاری برای کشت گونه‌های جدید در حال آماده‌سازی است.

آسیایی با اعلام اینکه مرحله کشت گونه‌های بهاری از اوایل اسفند ماه شروع می‌شود از اجرای طرحهای زیبای گلکاری با استفاده ترکیبی از انواع گونه‌ها و شن رنگی و نیز چیپس چوب همزمان با روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید در سطح شهر خبر داد.