آسیب غرور مردم آذربایجان از معطلی طرح نفلین سینیت سراب
آسیب غرور مردم آذربایجان از معطلی طرح نفلین سینیت سراب

[ad_1] رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: معطلی چندین ساله طرح صنعتی و معدنی نفلین سینیت سراب به غرور مردم آذربایجان و منطقه آسیب زده است. به گزارش قلم پرس،از سراب، صابر پرنیان صبح امروز در جلسه مشترک معاونین وزیر صمت و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در محل […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: معطلی چندین ساله طرح صنعتی و معدنی نفلین سینیت سراب به غرور مردم آذربایجان و منطقه آسیب زده است.

به گزارش قلم پرس،از سراب، صابر پرنیان صبح امروز در جلسه مشترک معاونین وزیر صمت و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در محل مجتمع نفلین سینیت سراب اظهار کرد: جای سئوال است که چرا طرح به این مهمی که نقش بسازیی در اقتصاد و توسعه فضای کسب و کار کشور دارد هنوز معطل مانده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در دولت سیزدهم با تاکید ریاست محترم جمهور مبنی بر دادن وعده‌های قابل تحقق به مردم، قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بتواند امسال با کار جهادی و چهار شیفته، این اعتماد مردم را احیا کند.

پرنیان تصریح کرد: اجرای پروژه های توسعه مس سونگون و طرح نفلین سینیت سراب برابربا همه پروژه های صنعتی استان ارزشمند است.

رئیس سازمان صمت استان اضافه کرد: اگرهمه فعالیت های اقتصادی استان هم تعطیل شود و تنها این دو پروژه اقتصادی را به موقع احیاو اجرا کنیم؛ نه تنها اقتصاد استان بلکه اقتصاد کشور متحول خواهد شد.

انتهای پیام/


[ad_2]