آسفالت ریزی بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه۷
آسفالت ریزی بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه۷

[ad_1] آسفالت ریزی بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه۷ شهردار منطقه ۷ تبریز با تاکید بر اولویت ساماندهی محلاتی که سالهای متمادی از ارائه خدمات محله ای محروم بودند افزود: با بازدیدهای مستمر و شناسایی محلات فاقد آسفالت بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه۷ آسفالت ریزی و ساماندهی شد. […]

[ad_1]

آسفالت ریزی بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه۷

شهردار منطقه ۷ تبریز با تاکید بر اولویت ساماندهی محلاتی که سالهای متمادی از ارائه خدمات محله ای محروم بودند افزود: با بازدیدهای مستمر و شناسایی محلات فاقد آسفالت بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه۷ آسفالت ریزی و ساماندهی شد.

به گزارش قلم پرس،، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: وضعیت بد معابر خاکی بعضی از خیابان ها و محلات سال‌ها مشکلات زیادی برای ساکنان و رهگذران آن منطقه ایجاد کرده بود و سیمای شهر را تخریب و تردد وسایل نقلیه و عابرین را با مشکل مواجه کرده بود، در همین راستا شهرداری منطقه ۷ تبریز از ابتدای سال تاکنون در راستای توزیع عادلانه خدمات شهری در نقاط مختلف شهر اقدام به بازدیدهای دوره‌ای و شناسایی محل های مستعد کرده و بر اساس اولویت بندی این مسیرها را آسفالت ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۷ تبریز گام دیگری برای تحقق مطالبات توسعه محور شهروندان این منطقه با آسفالت ریزی خیابان های خاکی جنوب غرب تبریز برداشته است، افزود: در هشت ماهه اول سال جاری بهسازی این خیابان‌ها با مساحت بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع و با تناژ بالغ بر ۱۰ هزار تن صورت گرفته است.

آدی بیگ با اشاره به مسیرهای خاکی آسفالت ریزی شده طی مدت مذکور عنوان کرد: خیابان بعثت ۱ در خلجان، نیروی هوایی ۱۲ در اندیشه، انتهای کوی سوسنگرد در رسالت، مسیرهای اصلی و فرعی در شهید مدنی، کوچه برگی لاله،۱۰ متری و ۱۲متری امام حسین(ع) در خیابان اشرفی لاله، کوی کثیری در دیزل آباد، کوی نیزار در ۳۵ متری لاله، کوی سعیدی و گلبرگ در رواسان، آذران ۱ و ۲ و ۳ در اندیشه، پشت انبار سپاه رواسان و .. که یکی از مهم ترین مطالبات مردم این منطقه بودند، به صورت کلی آسفالت ریزی شدند.

وی با اشاره به وضعیت بسیار اسفناک برخی معابر که نیازمندساماندهی بودند افزود: در راستای مطالبات مردمی، رفاه و آسایش عمومی، پروژه ۳۶ هزار مترمربعی جاده صنعت که دغدغه چندین ساله صنعتگران و کارگرانی که روزانه از این مسیر تردد می کنند، و روزانه میزبان میهمانانی از شهرها و استانهای دیگر و حتی میهمانان کشورهای خارجی می باشد طی سال جاری ساماندهی شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز اجرای پروژه بهسازی این خیابان ها را از اقدامات عمرانی اولویت دار این منطقه عنوان کرد و گفت: گام های توسعه محور این منطقه در پاسخ به مطالبات شهروندان و تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز ، با برنامه ریزی و سرعت هرچه بیشتر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 طی ۸ ماه نخست سال با افزایش ۱۰۰ درصدی توزیع آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، بیش از ۲۴ هزار تن آسفالت توزیع شده است.

[ad_2]