آسفالت تراشی، زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی سبزه میدان
آسفالت تراشی، زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی سبزه میدان

[ad_1] سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از اجرای عملیات آسفالت تراشی، زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی سبزه میدان به متراژ ۱۲هزار مترمربع خبر داد. به گزارش قلم پرس، سعید مطلّبی افزود: سبزه میدان واقع در خیابان دامپزشکی یکی از میادین اصلی توزیع میوه و تره‌بار، سبزی جات و صیفی‌جات است که […]

[ad_1]

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از اجرای عملیات آسفالت تراشی، زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی سبزه میدان به متراژ ۱۲هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سعید مطلّبی افزود: سبزه میدان واقع در خیابان دامپزشکی یکی از میادین اصلی توزیع میوه و تره‌بار، سبزی جات و صیفی‌جات است که برنامه ریزی و مطالعات لازم برای زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی بر تمامی محدوده این میدان انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آسفالت ریزی های اساسی با زیرسازی انجام می شود، به شروع ساماندهی و رفع مشکلات موجود اشاره و دراین رابطه گفت: زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی سبزه میدان به متراژ ۱۲۰۰۰ متر مربع انجام می شود.
سرپرست سازمان از اصناف و کسبه سبزه میدان و همچنین مراجعه کنندگان به این میدان خواست، تا با اکیپ های آسفالت تراشی، جهت تسریع در اجرای پروژه همکاری داشته باشند.

[ad_2]