آسفالت‌ریزی چهار هزار و ۵۲۵ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
آسفالت‌ریزی چهار هزار و ۵۲۵ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
در هفته‌ای که گذشت شهرداری تبریز با توزیع چهار هزار و ۵۲۵ تن آسفالت اساسی و لکه گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی و معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش قلم پرس، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیاست که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، این روزها که فصل کاری منطقه آذربایجان در جریان است، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی معابر گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

محدوده عباسی، شهید شفیع زاده، احمدآباد و محوطه زندان تبریز، محل توزیع آسفالت شهرداری منطقه ۱ تبریز بودند که طی هفته گذشته با ۴۲۰ تن آسفالت‌ریزی شدند.منطقه ۲شهرداری منطقه ۲ تبریز در هفته گذشته با توزیع ۳۵۰ تن آسفالت، اقدام به آسفالت‌ریزی در ائل‌گلی، مارالان و کوی شهید یاغچیان کرده است.

منطقه ۳

یک هزار و ۴۸۰ تن آسفالت ریزی در ارتش، طی هفته گذشته توسط شهرداری منطقه ۳ تبریز انجام گرفته است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز طی هفته گذشته با توزیع ۲۵۰ تن نسبت به آسفالت ریزی در بارون آواک (خرمدل)، قدس( ویجویه ) و خیابان حجتی (کوچه شهید فاتح) اقدام کرده است.

منطقه ۵

آسفالت ریزی در شهرک مرزداران، نصر و شهرک باغمیشه با توزیع ۳۳۵ تن طی هفته گذشته توسط شهرداری منطقه ۵ انجام یافته است.

منطقه ۶

هفته گذشته، شهرداری منطقه ۶ تبریز، ۳۰ تن آسفالت‌ریزی به منظور لکه گیری در خیابان ۲۲ بهمن ( پشت هتل دریا)، شهید برقی کوی بهداری، جاده مایان، جاده سنتو (کوی رود ) انجام داده است.

منطقه ۷

آسفالت ریزی اساسی با توزیع ۵۵۰ تن در شهرک اندیشه مقابل مدرسه شهدای انرژی هسته‌ای، رسالت (اقبال آذر) مقابل هنرستان اقبال آذر، میرک، مدرسه بنت الحسین، رسالت کوی شهید رجایی، مقابل مدرسه پروفسور حسابی و شمس تبریزی، خیابان صادقیه مقابل مدرسه امام خمینی (ره)، جلالیه کوی لقمان مقابل مدرسه سرداران شهید توسط منطقه ۵ تبریز انجام یافته است. همچنین آسفالت ریزی ۳۳۰ تنی در مسیر ویژه شهرک اندیشه، مقابل مدرسه شهدای انرژی هسته‌ای، اقبال آذر مقابل هنرستان اقبال آذر، میرک و مدرسه بنت الحسین و توزیع ۳۰ تن آسفالت نیز به منظور لکه گیری در محدوده عباسی، مسیرهای اصلی شهرک اندیشه، جلالیه و رسالت انجام گرفته است.

منطقه ۸​​​​​​

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز طی هفته گذشته، ۳۰۰ تن آسفالت ریزی اساسی در خیابان رضانژاد، کوچه خزر، کوی ایرانمهر، راسته کوچه و محوطه مدارس سطح حوزه را انجام داده است.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته اقدام به آسفالت ریزی ۱۱۰ تنی در معابر و میادین شهرک خاوران کرده است.

منطقه ۱۰شهرداری

منطقه ۱۰ نیز، توزیع ۳۹۰ تنی آسفالت ریزی در کوچه ترکمان زاده، گلگشت، رجایی و معارف طی هفته گذشته انجام داده است.