آزادی ۹۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با اهدای هزینه تاج گل مراسم ترحیم در آذربایجان شرقی
آزادی ۹۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با اهدای هزینه تاج گل مراسم ترحیم در آذربایجان شرقی

مدیر روابط عمومی ستاد دیه آذربایجان‌شرقی از آزادی ۹۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با اهدای هزینه تاج گل مراسم ترحیم در چهار سال اخیر در استان خبر داد. فرزاد آقایی، مدیر روابط عمومی ستاد دیه آذربایجان‌شرقی امروز در گفتگو با خبرنگاراندر تبریز به ترویج فرهنگ آزادی زندانیان غیرعمد در بین مردم این استان اظهار کرد: از […]



مدیر روابط عمومی ستاد دیه آذربایجان‌شرقی از آزادی ۹۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با اهدای هزینه تاج گل مراسم ترحیم در چهار سال اخیر در استان خبر داد.

فرزاد آقایی، مدیر روابط عمومی ستاد دیه آذربایجان‌شرقی امروز در گفتگو با خبرنگاراندر تبریز به ترویج فرهنگ آزادی زندانیان غیرعمد در بین مردم این استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۱۵ زندانی غیرعمد آزاد شده‌اند که از بابت آزادی این تعداد، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک ویژه (بلاعوض ) پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در طول این ۴ سال اخیر فرهنگ آزادی زندانیان غیرعمد با اختصاص هزینه تاج گل و ضیافت مراسم ترحیم در استان آذربایجان‌شرقی گسترش یافته است، گفت: در این ۴ سال اخیر ۳ هزار و ۲۰۰ خانواده‌های مرحومان با اختصاص هزینه ضیافت و تاج گل به ستاد دیه استان مراجعه کرده و موجبات آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم آوردند.

مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان خاطرنشان کرد: این یک فرهنگ حسنه‌ای است که در بین مردم استان‌مان روز به روز در حال گسترش است و همه این خانواده‌ها سعی دارند تا فرهنگ تاج گل و ضیافت و احسان خود را به آزادی زندانیان اختصاص دهند تا خانواده‌های زیاد شاد شوند.

پایان پیام/۶۰۰۲۷