آرزوی دیرین شهروندان برای احداث پارک بزرگ تبریز محقق می شود
آرزوی دیرین شهروندان برای احداث پارک بزرگ تبریز محقق می شود
شهردار تبریز احداث پارک بزرگ تبریز را که یکی از مفاد تفاهم نامه شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاست، تحقق آرزوی دیرین شهروندان تبریزی خواند.

ایرج شهین باهر در حاشیه امضام تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای اجرای ۴ پروژه بزرگ عمرانی در تبریز گفت: پارک بزرگ تبریز که مهم ترین این پروژه ها به شمار می آید، برای مردم تبریز یک آرزوی دیرین است و با تحقق آن فضای سبز و فضای تفریحی قابل توجهی در غرب تبریز ایجاد می شود.

او با بیان اینکه احداث پارک بزرگ تبریز ارزش افزوده برای املاک غرب تبریز را به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: ارزش این پروژه با تمام پروژه های مناطق برخوردار تبریز برابر و حتی بیش تر است.

شهردار تبریز تشریح کرد: توسعه مرکز دفن بهداشتی زباله، احداث قطار برقی شهری (تراموا) و تکمیل فاز دو بزرگراه ولایت سه پروژه مهم دیگر است که به همت شهرداری تبریز و از طریق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرایی می شود.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به لحاظ داشتن متخصصان کاربلد و ماشین آلات به روز، مجموعه توانمندی به شمار می آید، بیان کرد: این قرارگاه می تواند در وضعیت اقتصادی فعلی حامی خوبی برای شهرداری ها باشد و امیدواریم با اجرای این ۴ پروژه بزرگ عمرانی توسعه شهرمان سرعت پیدا کند.

با امضای تفاهم نامه ای بین شهردار تبریز و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، احداث پارک بزرگ تبریز، توسعه مرکز دفن بهداشتی زباله، احداث قطار برقی شهری (تراموا) و تکمیل بزرگراه ولایت به عنوان چهارپروژه بزرگ عمرانی در تبریز به ارزش ۳۱هزار میلیارد ریال به زودی وارد فاز عملیاتی می شود.