آذری: در جریان توافق فدراسیون برای انتقال بازی فولاد به ریاض نیستم
آذری: در جریان توافق فدراسیون برای انتقال بازی فولاد به ریاض نیستم

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فولاد پیش از اعزام به عربستان، اظهارکرد: شرایط از نظر روحی روانی نرمال و خوب است. بازیکنان‌مان باتوجه به اینکه می‌خواهند پس از سال‌ها به لیگ قهرمانان آسیا برگردند، انگیزه خوبی دارند. از نظر فنی نیز در نیمه اول بازی با آلومینیوم اراک، شاهد افت […]

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فولاد پیش از اعزام به عربستان، اظهارکرد: شرایط از نظر روحی روانی نرمال و خوب است. بازیکنان‌مان باتوجه به اینکه می‌خواهند پس از سال‌ها به لیگ قهرمانان آسیا برگردند، انگیزه خوبی دارند. از نظر فنی نیز در نیمه اول بازی با آلومینیوم اراک، شاهد افت و دور شدن بازیکنان از شرایط مسابقه‌ای بودیم ولی در نیمه دوم به شرایط خود برگشتند و این بازی می‌تواند به حضور خوب ما مقابل العین خیلی کمک کند.

وی افزود: در این چند روز نیز تیم تمرینات خوبی را زیر نظر نکونام و همکارانش انجام داده است و امیدوارم با توجه به شرایط خوبی که داریم، نماینده شایسته‌ای مقابل تیم قدرتمند العین باشیم و برابر این تیم اماراتی که واقعا از نظر امکانات و توانمندی نیروی انسانی با ما فاصله دارد و در شرایط خوبی است، موفق باشیم.

به موفقیت مقابل العین خیلی امیدوارم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر شما فولاد چقدر شانس پیروزی در این دیدار را دارد؟ گفت: در این زمینه نمی توانم پیش بینی داشته باشم اما می توانم این را بگویم که بازیکنان مان با نهایت انگیزه و توانمندی یک مبارزه جانانه انجام می دهند. همچنین باتوجه به شباهت آب و هوایی ریاض و اهواز، من فکر می کنم مسابقه، پایاپای خواهد بود و تیمی در این بازی برنده خواهد شد که در طول ۹۰ دقیقه بدود و مبارزه فیزیکی کند. معمولا در بازی های پلی آف و حذفی تیمی که بیشتر بدود و با تمرکز بازی کند، می تواند برنده باشد. باتوجه به این که فولاد در بازی های خارج از خانه بعضا بهتر بازی کرده است، ممکن است در بازی خارج از خانه آسیایی هم کمی تلاش مان بیشتر باشد. وقتی بازیکنان وارد زمین شدند دیگر کاری از مربی و باشگاه برنمی آید، توپ است و ساق پا و مغز بازیکنان. نفراتی که این ها را خوب به کار بگیرند نیز پیروز خواهند شد. اما من به موفقیت در این دیدار خیلی امیدوارم زیرا به بازیکنانم و کادرفنی و همچنین توانمندی هواداران که انرژی مثبت به تیم می دهند و رسانه های خوزستان که حامی بوده اند، ایمان داریم و قول می دهم نهایت تلاش مان را خواهیم کرد.

دریافت نامه از کنفدراسیون آسیا درباره انتقال بازی به عربستان

وی درباره بازی در عربستان و این که برخی این موضوع را در روحیه نمایندگان ایرانی از جمله فولاد تاثیرگذار دانستند نیز عنوان کرد: باید تابع شرایط باشیم. باتوجه به شیوع کرونا در خوزستان و این که تبدیل به منطقه سیاه و بعد هم قرمز شده بود، تنها چیزی که AFC به آن برای انتقال بازی از اهواز به ریاض عربستان اشاره و استناد کرد، این بود اما دو روز پیش نیز کنفدراسیون آسیا نامه ای برای ما ارسال کرد که در آن برای انتقال این بازی از اهواز به ریاض، اشاره ای به کووید – ۱۹ نشده بود و جالب بود که در آن نامه کنفدراسیون آسیا اعلام کرده که با فدراسیون ها و باشگاه های درگیر با پلی آف، توافقاتی برای انتقال بازی به ریاض عربستان، دریافت کردیم.

در جریان توافق فدراسیون نیستم

آذری در پاسخ به این سوال که آیا شما توافقی در این زمینه داشتید؟ گفت: باشگاه فولاد با کسی برای انتقال بازی توافق نکرده است و تا آخرین لحظه نیز دنبال این بودیم که مسابقه به مکان دیگری منتقل شود و در جریان این که فدراسیون های ایران و امارات توافقی داشته اند، نیستم و اگر هم قرار بوده توافقی صورت بگیرد باید نقطه نظرات باشگاه فولاد نیز اعمال می شد.

نامه AFC کمی شائبه برانگیز بود

آذری افزود: به هر حال نامه AFC کمی شائبه برانگیز بوده و ممکن است که خواسته باشد مسئولیت را از گردن خود بردارد زیرا ما در نامه مان اشاره داشتیم که شرایط ریاض ناامن است. در هر صورت ما در جریان توافق بین فدراسیون ها نیستیم و اگر قرار بوده توافقی هم باشد باید با هماهنگی باشگاه فولاد صورت می گرفته که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است. البته به فدراسیون هم نامه ارسال کردم که جریان توافق انجام شده بین فدراسیون ها را به ما ابلاغ کنید و براساس کدام اختیار از طرف باشگاه فولاد برای انتقال بازی به ریاض توافق کردید. فدراسیون فوتبال نیز باید این ابهام را خیلی سریع از بین ببرد. البته در شرایط فعلی فرصت فکر کردن به این موضوع را نداریم و خودمان هم نمی خواهیم به این مسائل فکر کنیم. از امروز که عازم عربستان می شویم، تمام فکر و ذکر بازیکنان مان این است که این اتفاق دیگر افتاده است و کاری به مسائل حاشیه ای آن نداریم. امیدوارم چه در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه بازی، تنها سربلندی فولاد رقم بخورد و در سال جدید اولین هدیه را به مردم خوزستان بدهیم.

وی در پایان نیز گفت: امیدوارم هر چه سریع تر ویروس کرونا ریشه کن شود تا حال مرم به ویژه خوزستانی ها خوب شود زیرا تا حال مردم خوب نشود، فوتبال هم خوب نمی شود. امیدوارم شاهد دسترسی سریع مردم به واکسن باشیم و سلامتی شیوع پیدا کند و ایرانی ها سالی توام با موفقیت و تندرستی را پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام