آذربایجان شرقی عملکرد بهتری در پدافند غیرعامل داشته است
آذربایجان شرقی عملکرد بهتری در پدافند غیرعامل داشته است

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، گفت: استان آذربایجان شررقی در حوزه پدافند غیرعامل در مقایسه با استان‌های دیگر کشور عملکرد بهتری داشته‌اند. علی‌اکبر پوری رحیم، در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: فعالیت‌های انجام‌شده و آموزش ۲۴ […]

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، گفت: استان آذربایجان شررقی در حوزه پدافند غیرعامل در مقایسه با استان‌های دیگر کشور عملکرد بهتری داشته‌اند.

علی‌اکبر پوری رحیم، در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: فعالیت‌های انجام‌شده و آموزش ۲۴ هزار نفر در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل کار بزرگی بوده و در مقایسه با استان‌های دیگر کشور آذربایجان شرقی عملکرد بهتری داشته‌اند.

علی‌اکبر پوررحیمی، بابیان اینکه قطعاً انتظار می‌رود عملکردها به‌اندازه‌ای باشد که در سطح و اندازه‌های استان آذربایجان شرقی باشد، افزود: با توجه به شهدای زیاد استان در دوران دفاع مقدس و لطمات و صدماتی که دیده، آمادگی‌ها و هوشیاری‌ها می‌تواند استان را در مواجهه با تهدیدات کمک کند.

وی ادامه داد: با توجه به‌قرار داشتن استان آذربایجان شرقی در جوار مرزها، اقدامات انجام‌شده می‌تواند کمک کند تا استان آمادگی لازم را در زمینه های مختلف داشته باشد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، ادامه داد: سیاست‌های سازمان پدافند غیرعامل بر اساس اساسنامه ابلاغی، تقویت استان‌ها و واگذاری مأموریت‌ها به استان‌ها برای اجرای بهتر و ارتباط بهتر با دستگاه‌ها و توسعه فرهنگی پدافند غیرعامل نسبت به آشنایی هرچه بهتر مسئولین در رده عالی و کارشناسان است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه گزارش ارائه‌شده در استان آذربایجان شرقی مطلوب بود و امیدواریم با حمایت‌های بیش‌ازپیش استانداری از پدافند غیرعامل و پیگیری مصوبات، استان خوبی همچون آذربایجان شرقی بتواند پیشگام باشد در ایده و عمل پدافند غیرعامل باشد.