آخرین وضعیت کرونایی آذربایجان‌شرقی/ بستری ۲۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان
آخرین وضعیت کرونایی آذربایجان‌شرقی/ بستری ۲۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان

[ad_1] رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی چهار شهرستان آذرشهر، سراب، ملکان و میانه نارنجی و ۱۷ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی هستند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، بهمن نقی‌پور ظهر امروز در پنجاه و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به افزایش میزان مراجعان سرپایی و […]

[ad_1]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی چهار شهرستان آذرشهر، سراب، ملکان و میانه نارنجی و ۱۷ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، بهمن نقی‌پور ظهر امروز در پنجاه و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به افزایش میزان مراجعان سرپایی و بستری ها در استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳۹ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی با اشاره به کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان، افزود: میزان رعایت بهداشت فردی از ۶۶ درصد به ۶۰ درصد، استفاده از ماسک از ۵۱ درصد به ۴۷ درصد و فاصله گذاری اجتماعی از ۶۰ درصد به ۵۶ درصد کاهش یافته است.

وی اعلام کرد: از ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی چهار شهرستان آذرشهر، سراب، ملکان و میانه نارنجی و ۱۷ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

در این جلسه همچنین رئیس دانشگاه تبریز گزارشی از روند بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و آخرین وضعیت آموزش حضوری دانشجویان ارائه کرد.

انتهای پیام/


[ad_2]