آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲ بررسی شد
آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲ بررسی شد

آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲ بررسی شد شهردار منطقه ۲ تبریز با همراهی سرپرست معاون فنی و عمرانی منطقه از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی بازدید کرد. به گزارش قلم پرس،، موسی علی‌پور زنوزی با همراهی محمد زارع سرپرست معاونت فنی و عمرانی و چند تن از مدیران منطقه ۲ از آخرین وضعیت […]




آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲ بررسی شد

شهردار منطقه ۲ تبریز با همراهی سرپرست معاون فنی و عمرانی منطقه از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس،، موسی علی‌پور زنوزی با همراهی محمد زارع سرپرست معاونت فنی و عمرانی و چند تن از مدیران منطقه ۲ از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی در حال اجرای منطقه بازدید کرد.

شهردار و همراهان وی از مراحل احداث ساختمان اداری شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۲ بازدید کردند.

این ساختمان در کوی دادگستری در مرحله بتن ریزی سقف اول در یک هزار و ۷۰۰ مترمربع مساحت در شش طبقه در حال احداث است که هر طبقه آن دارای ۴۰۰ مترمربع مساحت خواهد بود.

ادامه بازدید شهردار منطقه ۲ و همراهان وی از پروژه مسیرگشائی ابرار به انجام رسید.

پروژه مسیرگشائی خیابان ۳۵ متری ابرار در مرحله زیراساسی بوده و این مسیر آماده آسفالت ریزی شده است.

در بررسی روند وضعیت پروژه مسیرگشائی خیابان ۳۵ متری ابرار، شهردار منطقه ۲ از اتمام احداث رفوژ وسط مسیر، دیوار حائل و جدول گذاری آن بازدید کرد.

با انجام بازگشائی این مسیر به طول ۱۳۰ متر، تسهیل عبور و مرور شهروندان و اهالی محل از سوی شهرک یاغچیان به کوی باغچه بان و به سایر مسیرهای محدوده ائل گلی به آسانی امکانپذیر می شود.

شهردار منطقه ۲ همچنین از مراحل احداث فرهنگسرای بانوان واقع در پارک سلامت بلوار استاد معین هم بازدید کرد.

برای استفاده شهروندان ساکن در ولیعصرجنوبی به هنگام اوقات فراغت از امکانات فرهنگی،   این فرهنگسرا در ضلع غربی پارک سلامت در ۹۶ مترمربع مساحت اعیانی و در سه طبقه هر طبقه در ۳۲۰ متر مربع با سازه فلزی و با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیارد ریال احداث می شود که در مرحله حفاری شمع ها قرار دارد.