آخرین وضعیت ملی پوشان کرونایی والیبال/ تصمیم آلکنو در خصوص حضور لژیونورها
آخرین وضعیت ملی پوشان کرونایی والیبال/ تصمیم آلکنو در خصوص حضور لژیونورها

امیر خوشخبر سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ملحق شدن سعید معروف به تیم ملی گفت: به معروف فرصت داده شد که استراحت کند چرا که او بیش از یک سال از خانواده خود دور بوده و آنان را ندیده و باید گفت که این ملی پوش در این مدت تمرینات خوبی را پشت […]

امیر خوشخبر سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ملحق شدن سعید معروف به تیم ملی گفت: به معروف فرصت داده شد که استراحت کند چرا که او بیش از یک سال از خانواده خود دور بوده و آنان را ندیده و باید گفت که این ملی پوش در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. آقای توتولو قطعا زمان ملحق شدن لژیونر های والیبال را اعلام خواهد کرد. باید گفت که امیر غفور از روز های اول در اردو حاضر شد. همچنین بردیا سعادت باید تست‌های کرونا دهد تا به تیم ملی ملحق شود و بعد از آن سعید معروف به تیم ملی خواهد آمد.

 سید محمد موسوی دیگر ملی پوش ایران که در لیگ ایتالیا حضور دارد، اکنون درگیر بازی های خودش است و این ملی پوش تا اواسط اردیبهشت باید برای تیم باشگاهی خود بازی کند. باتوجه به درگیری سید محمد موسوی گفته می شد که این بازیکن نمی تواند برای لیگ ملت ها آماده شود و برنامه او کاملا مشخص نیست. 

خوشخبر در واکنش به این موضوع گفت: سید محمد موسوی قطعا در لیگ ملت ها حضور خواهد داشت و به این رقابت ها خواهد رسید. قطعا زمانی که خود آلکنو در ایران حضور پیدا کند در این باره و همچنین در خصوص اسفندیار و کریمی که بازی هایشان دیر تمام خواهد شد نظر خواهد داد.

خوشخبر در خصوص وضعیت کرونایی های تیم ملی که شمار آن به شش نفر می رسد، گفت: این افراد در قرنطینه و در خانه های خود هستند. نگرانی بازیکنان این است که از فرم ایده آل خارج نشوند و بتوانند با تیم تمرین کرده و سرحال باشند. فعلا پزشک تیم ابلاغ کرده است که ده روز بعد، اگر تست ها منفی باشد ملی پوشان کرونایی می توانند در اردو حضور پیدا کنند.

انتهای پیام