آخرین مراحل آماده سازی فاز ۲ مسقف سازی گلزار شهدا
آخرین مراحل آماده سازی فاز ۲ مسقف سازی گلزار شهدا

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه با همراهی هادی پورمحمدی مدیر ارتباطات منطقه، از آخرین مراحل آماده سازی پروژه به اتمام رسیده فاز ۲ مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت، بازدید کرد. در روند این بازدید شهردار منطقه ۲ از انجام نمای سنگی محوطه بیرونی و عملیات نورپردازی محوطه داخلی به منظور جلوه […]

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه با همراهی هادی پورمحمدی مدیر ارتباطات منطقه، از آخرین مراحل آماده سازی پروژه به اتمام رسیده فاز ۲ مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت، بازدید کرد.

در روند این بازدید شهردار منطقه ۲ از انجام نمای سنگی محوطه بیرونی و عملیات نورپردازی محوطه داخلی به منظور جلوه بخشیدن به این پروژه فرامنطقه ای و تامین روشنائی آن و همچنین احداث پیاده رو و جدول گذاری آن خبر داد و گفت: لوله گذاری برای هدایت و جمع آوری آب های حاصل از بارندگی، احداث پله های دسترسی و کف سازی پیاده روها نیز خاتمه یافته است.

خوشنواز، فاز ۲ مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت را در ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و از پروژه های ماندگار در راستای تکریم خانواده های شهدا عنوان کرد که توسط شهرداری منطقه ۲، مراحل احداث آن به اتمام رسیده است.