آخرین خبرها در خصوص تبدیل وضعیت‌ها در شهرداری تبریز/حقوق‌های شهرداری پرداخت نمی‌شود
آخرین خبرها در خصوص تبدیل وضعیت‌ها در شهرداری تبریز/حقوق‌های شهرداری پرداخت نمی‌شود

[ad_1] آخرین خبر در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز توسط رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز تشریح شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حکیمه غفوری امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در هفتادمین جلسه علنی در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اظهار کرد: ۱۹۶ نفر از کارکنان شهرداری تبریز نزدیک ۱۰ ماه بود که […]

[ad_1]


آخرین خبر در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز توسط رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز تشریح شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حکیمه غفوری امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در هفتادمین جلسه علنی در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اظهار کرد: ۱۹۶ نفر از کارکنان شهرداری تبریز نزدیک ۱۰ ماه بود که تبدیل وضعیت نشده بودند که خوشبختانه در هفته گذشته حکمشان صادر شد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: نزدیک ۵۳۰ نفر از آزمون دهندگان تبدیل وضعیت شده‌اند، اما برخی سنوات این افراد لحاظ نشده است که خواهشمندیم شهردار در این خصوص اقداماتی ترتیب دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد: تبدیل وضعیت برخی از ایثارگران مانده است ظاهرا به نام ایثارگران به کام دیگران حکم‌هایی صادر شده که لازم است در این خصوص دقت بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: هفته گذشته با چالشی در جلسه علنی روبه‌رو شدیم که در این راستا هم نیاز است گزارشی ارائه دهم، ظاهرا از ۲۱۱ نفر فرزند شهدا آزمون گرفته شده که در این خصوص هماهنگی‌ با شهرداری صورت نگرفته است.

غفوری یادآور شد: این موضوع هم تا حدودی پیگیری شده است و قرار است در سایر دستگاه‌ها جذب شوند تا مشکلات‌شان حل شود.

 

ضرورت پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری تبریز

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری تاکید کرد.

محمدحسن اسوتچی امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در هفتادمین جلسه علنی در خصوص پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اظهار کرد: انتظار داریم موضوع پرداخت به موقع حقوق کارکنان یکبار برای همیشه حل شود و در پایان ماه به حسابشان واریز شود.

وی خطاب به شهردار تبریز ابراز کرد: از این ماه اقداماتی ترتیب دهید تا حقوق تمامی پرسنل به موقع پرداخت شود و دیرکردی در این راستا صورت نگیرد.

اسوتچی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در روزهای اخیر یک شایعه‌ای پخش شد مبنی بر اینکه یکی از کارکنان خدمات خودکشی کرده است که پس از بررسی دیدیم که چنین چیزی صحت ندارد.

انتهای پیام/


[ad_2]