آب شرب شهر هشترود سلامت مردم را تهدید می‌کند
آب شرب شهر هشترود سلامت مردم را تهدید می‌کند

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدحمزه امینی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه آب شرب هشترود به لحاظ میکروبی ایراد ندارد ولی از لحاظ آرسنیک سلامتی مردم را تهدید می‌کند، اظهار داشت: بارها پیگیر مسئله وجود آرسنیک در آب شرب شهر هشترود که از سد سهند تامین می‌شود نتیجه‌ای حاصل نشده […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدحمزه امینی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه آب شرب هشترود به لحاظ میکروبی ایراد ندارد ولی از لحاظ آرسنیک سلامتی مردم را تهدید می‌کند، اظهار داشت: بارها پیگیر مسئله وجود آرسنیک در آب شرب شهر هشترود که از سد سهند تامین می‌شود نتیجه‌ای حاصل نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای حفظ سلامتی مردم هشترود و ۲۸ روستا باید از سد کلگان آب تامین شود.

وی در ادامه اجرای طرح هادی در برخی روستاها را ضروری دانست و گفت: اگر ساخت و سازها در روستاها بلامانع باشد روستاها آباد می‌شود و مهاجرت معکوس رخ خواهد داد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان خواستار پرداخت پول مالکان زمین‌های قطعه پنج اتوبان هشترود- مراغه را شد و گفت: حدود ۳ سال است که این جاده را هموار کرده‌اند و برای آزاد راه هشترود- مراغه احداث کردند و تنها درآمد کشاورزان این قطعه که به اتوبان افتاده از این محل تامین می‌شود که متاسفانه تاکنون پرداخت نشده و منبع درآمد کشاورزان قطع شده است.

امینی از وزیر کار و رفاه اجتماعی خواست تا درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان هشترود را به طور رسمی افتتاح کنند.

وی گفت: با صرف هزینه میلیاردی برای این درمانگاه متاسفانه به طور رسمی افتتاح نشده و فقط اکتفا به یک پزشک عمومی شده و سایر خدمات از جمله آزمایشگاه و پزشکان متخصص و دندانپزشکی دایر نمی‌باشد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت از ستاد سوخت خواست تا نهایی نشدن گاز روستاها سهمیه سوخت روستائیان را قطع نکنند.

انتهای پیام/