چشم انداز سازمان، نقشه راه پیش روی شرکت است
چشم انداز سازمان، نقشه راه پیش روی شرکت است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تدوین چشم انداز سازمان یکی از ضروریات بوده و باید به عنوان نقشه راه پیش روی شرکت باید باشد.
به گزارش قلم پرس، اکبر فرج نیا در هفتمین نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت، با اشاره به لزوم تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و چشم انداز اهداف شرکت، اظهار کرد: تدوین چشم انداز سازمان یکی از ضروریات بوده و باید به عنوان نقشه راه پیش روی شرکت باید باشد

وی با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات تمام دستگاه های خدمات رسان بصورت شبانه روزی تلاش می کنند، ادامه داد: خدماتی که توسط همکاران شرکت ارائه می شود با وجود همه چالش ها و مشکلات قابل قبول بوده و این موضوع باید در بین افکار عمومی و جامعه به خوبی تبیین شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: دشمنان نظام و رسانه های معاند برای ایجاد شکاف بین دولت و مردم تلاش دارند،آنچه را که در واقعیت رخ می دهد به صورت نامطلوب نشان دهند، با توجه به این موضوع تبیین واقعیت ها و امیدآفرینی در جامعه بر عهده روابط عمومی و مدیران است.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال « جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری در صنعت برق همه موظف هستیم و در این خصوص باید برای کاهش و حذف فرایندهای زاید تلاش کنیم .
فرج نیا با اشاره به فرا رسیدن ایام تابستان و پیک بار گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تابستان وافزایش دمای هوا و ورود یکباره تجهیزات سرمایشی به شبکه برق به منظور مدیریت بار و تعامل با مشترکین با آمادگی کافی وارد ایام پیک بار شویم.

انتهای پیام/