نمی‌خواهیم تجارب شکست‌خورده مغرب زمین را تکرار کنیم/متولیان فرهنگی از کودکی جامعه فرهنگی را هدف قرار دهن
نمی‌خواهیم تجارب شکست‌خورده مغرب زمین را تکرار کنیم/متولیان فرهنگی از کودکی جامعه فرهنگی را هدف قرار دهن

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه منظور از توسعه یافتگی، آرامش با استفاده از آخرین فناوری بشر است، گفت: ما به دنبال برقراری جامعه همراه با احکام نورانی و تکریم انسانی هستیم نه کشوری با تفکرات غربی بدون توجه به مفاهیم غنی انسانی و دینی که مشکل‌ساز باشد. به گزارش قلم […]

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه منظور از توسعه یافتگی، آرامش با استفاده از آخرین فناوری بشر است، گفت: ما به دنبال برقراری جامعه همراه با احکام نورانی و تکریم انسانی هستیم نه کشوری با تفکرات غربی بدون توجه به مفاهیم غنی انسانی و دینی که مشکل‌ساز باشد.

به گزارش قلم پرس بهه نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری اظهار داشت: در جهان امروز برای تأمین ضروریات مدام تلاش کرده و با توجه به اینکه کشور در حال توسعه متوازن قرار دارد ما نیز جامعه را بر همین اساس هدایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای رفاه جامعه تلاش شود،گفت: نمی‌خواهیم تجربه مغرب زمین را به بهای دزدی، استعمار و غارت تکرار کنیم بلکه هدف ما ایجاد کشوری در حال توسعه و پیشرفت همراه با صلح و آرامش است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه منظور از توسعه‌یافتگی، توسعه توام با آرامش و با استفاده از آخرین فناوری بشر است، تصریح کرد: ما به دنبال برقراری جامعه همراه با احکام نورانی و تکریم انسانی هستیم نه اینکه کشوری نظیر کشورهای غربی که همسایه از همسایه خبر ندارد و مشکل کسی برای دیگری بی‌اهمیت باشد.

 وی با تاکید به اینکه اگر خوب بیاندیشیم در فرهنگ غنی اسلامی قصه‌گویی جایگاه عاطفی دارد، ادامه داد: ما هیچ‌گاه به دنبال ایجاد جامعه‌ ماشینی نیستیم بلکه در جامعه ما ادیان اسلامی،عشق و محبت جایگاه والا دارد.

شهر‌تی‌فر با اشاره به حضور خود در کانون پرورش فکری کودکان در دهه ۵۰ بیان داشت: باید متولیان فرهنگی از کودکی جامعه فرهنگی را هدف قرار دهند و در انتقال مفاهیمی که ارزش‌های بالای انسانی دارد، تلاش کنند.

وی افزود: در دوران راهنمایی به کانون آمدم  و از طریق مربیان روش مطالعه را یاد گرفتم که چه کتابی در چه مقطعی برای مطالعه مناسب است.

معاون امنیتی و سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: باید فرزندان خود را با قصه‌های عامیانه گذشته نوشته شده یا از طریق مادران نقل شده آشنا کرده و  قدردان باشیم.

شهرتی‌فر ابراز کرد: استان ما نویسندگان زیادی در بخش قصه دارد که باید قدر آنها را دانسته و بها به کارشان بدهیم و در راستای آموزش هر چه بهتر و بهینه فرزندان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.