لزوم انجام یک کار پژوهشی در ارتباط با میزان تاثیرگذاری مردم آذربایجان در تاریخ
لزوم انجام یک کار پژوهشی در ارتباط با میزان تاثیرگذاری مردم آذربایجان در تاریخ

استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم انجام یک کار پژوهشی در ارتباط با میزان تاثیرگذاری مردم آذربایجان در تاریخ و به ویژه در دو قرن اخیر تاکید کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل جبارزاده با اشاره به گله مندی مقام معظم رهبری نسبت به کم کاری در ارتباط با شناساندن تاریخ پرشکوه […]

استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم انجام یک کار پژوهشی در ارتباط با میزان تاثیرگذاری مردم آذربایجان در تاریخ و به ویژه در دو قرن اخیر تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل جبارزاده با اشاره به گله مندی مقام معظم رهبری نسبت به کم کاری در ارتباط با شناساندن تاریخ پرشکوه این دیار گفت: جا دارد یک کار  پژوهشی بزرگ با عناوینی مثل «تبریز در تاریخ» و یا «آذربایجان در تاریخ» صورت گیرد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری هم در دیدار روز ۲۸ بهمن فرمودند «میزان تاثیری که مردم تبریز و آذربایجان در دو قرن اخیر بر تحولات سیاسی کشور داشتند بسیار چشمگیر بوده و لازم است یک کار پژوهشی منسجم در این ارتباط انجام شده و به بررسی عمیق و علمی این تاثیرگذاری بپردازد.»

جبارزاده بر لزوم تشکیل کارگروهی متشکل از اساتید تاریخ و سایر رشته‌های مرتبط با این موضوع تاکید و اضافه کرد: آرزو دارم تا قبل از ۲۹ بهمن سال آینده یک اثر مناسب در این ارتباط تهیه و تدوین شود تا ما در دیدار سال آینده رهبری، این کتاب را به ایشان هدیه کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: اگر در زمینه‌های دیگر، کارهای ما مورد رضایت و قبول حضرت آقا قرار گرفته مایه بسی امید است که سیاست‌های اتخاذی ما صحیح بوده و باید این خط مشی را با قدرت ادامه داده و تا سال آینده کم کاری و ضعف مورد اشاره آنان را جبران کنیم.