خبرگزاری میزان-  توسلی زاده با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است گفت با توجه به شرایط سخت کرونایی نمی‌توانستیم درخواست‌های مردم را نادیده بگیریم و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی حدود ۱۵۶ نفر را ملاقات کردیم و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه […]

خبرگزاری میزان-  توسلی زاده با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است گفت با توجه به شرایط سخت کرونایی نمی‌توانستیم درخواست‌های مردم را نادیده بگیریم و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی حدود ۱۵۶ نفر را ملاقات کردیم و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت‌های کاری باشد افزود: همواره تاکید کرده ایم که خدمت به مردم را از وظایف اصلی خود می‌دانیم و در این راه تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا در جهت رضایت آن‌ها و حل مشکلاتشان اقدام کنیم.

وی افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود. این مهم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد و می‌تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

وی تاکید کرد:در سال جدید بر آنیم موضوع ملاقات‌ها را بیش از سال گذشته مورد توجه قرار داده و مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد: حفظ کرامت مراجعین، حل مشکلات آن‌ها در چارچوب قانون، اقناع مراجعین با گفتگو، جلب رضایت آن‌ها و افزایش سرمایه اجتماعی از جمله اهدافی است که به دنبال تحقق آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/