تصورات دختر ۱۰ساله تبریزی در قاب نقاشی / تصاویر
تصورات دختر ۱۰ساله تبریزی در قاب نقاشی / تصاویر

هلیا سخا دختر خلاق ۱۰ ساله ای که از دوران ۳ سالگی تصورات ذهنی و آنچه را در پیرامون خود می بیند را به تصویر می کشد، به گزارش قلم پرس، در حاشیه چهارمین نمایشگاه انفرادی نقاشی هایش در سالن استاد مقبلی مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، گفت و گویی کوتاه با وی داشتیم. […]

هلیا سخا دختر خلاق ۱۰ ساله ای که از دوران ۳ سالگی تصورات ذهنی و آنچه را در پیرامون خود می بیند را به تصویر می کشد،

به گزارش قلم پرس، در حاشیه چهارمین نمایشگاه انفرادی نقاشی هایش در سالن استاد مقبلی مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، گفت و گویی کوتاه با وی داشتیم. وی در این گفت و گو با بیان اینکه از سه سالگی شروع به نقاشی کرده است و از همان ابتدا موضوعات را که در اطراف خود میددیده نقاشی میکرده است، گفت: با توجه به علاقه ای که از کودکی به نقاشی کردن داشتم شروع به این کار کردم و بخاطر استقبال اطرافیان از نقاشی هایم اولین نمایشگاه نقاشی را در سال ۹۱ برگزار کردم
وی ادامه داد: در اوایل به هیچ عنوان در کلاس های نقاشی شرکت نکرده بودم اما به دلیل تشویق اطرافیان در شش سالگی ۱۰ جلسه در کلاس های تکنیک ها نقاشی شرکت کردم.
هلیا سخا، گفت: در دوس ال اخیر در مسابقات نقاشی خلاق که از طریق آموزش و پروش برگزار می شود شرکت کردم و دو سال متوالی برگزیده شدم.
ادامه داد: برای موفق شدن در کار نقاشی اساتیدی همچون آقای بقال اصغری و باقر پور از من حمایت کردند و در حال حاضر عضو انجمن هنر های تجسمی تبریز هستم.

 

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC