برنامه ریزی هوشمندانه و نوآورانه نکوداشت چهل سالگی انقلاب اولویت مهم شبکه استانی سهند
برنامه ریزی هوشمندانه و نوآورانه نکوداشت چهل سالگی انقلاب اولویت مهم شبکه استانی سهند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در اولین جلسه داخلی ستاد نکوداشت چهل سالگی انقلاب در جمع معاونین ، مشاوران و مدیران تولیدی افزود : برنامه ریزی هوشمندانه و نوآورانه و ارائه طرح های رادیویی – تلویزیونی و خبری در نکوداشت چهل سالگی انقلاب در اولویت های رسانه ملی و شبکه های استانی می […]

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در اولین جلسه داخلی ستاد نکوداشت چهل سالگی انقلاب در جمع معاونین ، مشاوران و مدیران تولیدی افزود : برنامه ریزی هوشمندانه و نوآورانه و ارائه طرح های رادیویی – تلویزیونی و خبری در نکوداشت چهل سالگی انقلاب در اولویت های رسانه ملی و شبکه های استانی می باشد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، لطیفی با اشاره به سیاست های معاونت امور استانها که تشکیل ستاد ویژه در مراکز استانها ، با هدف برنامه ریزی ،سیاست گذاری و اقدامات رسانه ای برای استقبال از دهه فجر و نکوداشت چهل سالگی انقلاب است تاکید کرد .
وی گفت : انتظار می رود دبیرخانه ستاد با برنامه ریزی هوشمندانه از حداکثری ظرفیت هنرمندان و صاحب نظران استان و ارگانها و سازمانها بهره گرفته و نوآوری و خلاقیت در برنامه ریزی ها نمود عینی و عملی داشته باشد.
در ادامه این جلسه معاونین ، مدیران و مشاوران مرکز نظرات کارشناسی خود را در خصوص چگونگی همکاری با این ستاد بیان و برنامه ریزی های صورت گرفته و ظرفیت های موجود در حوزه های برنامه سازی را تشریح و اعلام آمادگی کردند که از تمام ایده های نوآورانه رسانه ای استقبال کرده و نیازمند همکاری و همراهی دستگاههای مختلف و صاحب نظران استان در این زمینه هستند .
چهره سازی الگوهای علمی ، جهادی ، دینی و اقتصادی استان و تبیین دستاوردها و خدمات نظام در استان و پاسخ دهی مناسب به شبهات در شرایط فعلی از اهداف مهم این ستاد می باشد.
در این جلسه مختار خوش پیمان به عنوان دبیر ستاد نکوداشت چهل سالگی انقلاب معرفی شد .