ایجاد مراکز مشاوره رایگان برای داوطلبان کنکور در دانشگاه پیام نور
ایجاد مراکز مشاوره رایگان برای داوطلبان کنکور در دانشگاه پیام نور

 دکتر واحدی، رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ، از ایجاد مراکز مشاوره رایگان برای داوطلبان کنکور سراسری ۱۳۹۵و انتخاب رشته در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نوراستان و جذب دانشجو بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی از ۲۳ لغایت ۲۸ مرداماه خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام […]

 دکتر واحدی، رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ، از ایجاد مراکز مشاوره رایگان برای داوطلبان کنکور سراسری ۱۳۹۵و انتخاب رشته در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نوراستان و جذب دانشجو بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی از ۲۳ لغایت ۲۸ مرداماه خبر داد.


به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان، دکتر واحدی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی از ثبت نام دانشجو در مقطع کارشناسی بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در ۳۱ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان خبر داد.
دکتر واحدی با بیان اینکه جذب دانشجو بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی از تاریخ ۲۳ مردادماه لغایت ۲۸ مرداد همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری شروع می شود، افزود: آن دسته از متقاضیانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی با شهریه بسیار مناسب نسبت به سایر دانشگاه هستند، می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org  مراجعه نموده و پس از مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اظهار داشت: کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و یا شرکت نکرده اند می توانند در انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور ثبت نام نمایند.
وی در ادامه، کسب رتبه اول آموزشی دانشگاه پیام نور را نشان از کیفیت آموزشی بالا دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه ها برشمرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ، ادامه ی تحصیل در دانشگاه پیام نور را فرصتی مناسب برای شاغلین و کارمندان و کسانی که وقت کافی برای حضور در کلاس را ندارند، برشمرد و افزود: دانشجویان می توانند به صورت حضوری، غیر حضوری و یا الکترونیکی دوره های خود را سپری نمایند.
دکتر واحدی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور علاوه بر کیفیت آموزشی در حوزه پژوهشی نیز جزء ۱۰ دانشگاه برتر کشور می باشد، افزود:یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور تحصیل همزمان دو رشته در مقطع کارشناسی می باشد.
به گفته وی، فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر در بهترین دانشگاه دولتی کشور پذیرفته شده اند و حتی در آزمون استخدامی نیز با توجه سطح علمی مناسب نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگر موفق تر بودند.
دکتر واحدی تصریح کرد: دانشجویان در زمان تحصیل می توانند از وام های بلند مدت و بدون بهره برخودار شوند و تخفیف شهریه برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز صورت می گیرد.
ایشان  با اشاره به مزایای دیگر دانشگاه پیام نور تصریح کرد:آزمون های الکترونیکی پایان ترم و مشاهده نمره بلافاصله پس از اتمام آزمون، امکان معادل سازی دروس گذرانده شده در سایر دانشگاه ها، امکان تغییر رشته، مهمان موقت و مهمان دائم به شهر مورد نظر دانشجو، امکان استفاده از آزمایشگاه های مدرن قطبی از مزایای ویژه دانشگاه پیام نور می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور فرصتی مناسب برای ادامه ی تحصیل عزیزان در استان آذربایجان شرقی می باشد، افزود: این دانشگاه، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور با کمترین شهریه نسبت به سایر دانشگاه، محیط مناسب علمی و پژوهشی برای آینده سازان کشورایران اسلامی فراهم آوریم و دانشگاه پیام نوراستان نیز در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با بیش از۱۰۵ کد رشته دارای رتبه اول در اخذ مجوز برای مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد که ادامه تحصیل را برای دانشجویان در استان امکان پذیر نموده است .