اولین قطعه‌ سگمنتال پروژه‌های قراملک و معلم تولید شد
اولین قطعه‌ سگمنتال پروژه‌های قراملک و معلم تولید شد

[ad_1] اولین قطعه‌ سگمنتال پروژه‌های قراملک و معلم تولید شد معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از تولید اولین قطعه صفر سگمنتال های مربوط به پروژه های پل قراملک و معلم خبر داد. به گزارش قلم پرس،، سامان احمدزاده با بیان این‌که بتن ریزی اولین قطعه صفر قراملک انجام شده است گفت: استفاده ار روش […]

[ad_1]


اولین قطعه‌ سگمنتال پروژه‌های قراملک و معلم تولید شد

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از تولید اولین قطعه صفر سگمنتال های مربوط به پروژه های پل قراملک و معلم خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، سامان احمدزاده با بیان این‌که بتن ریزی اولین قطعه صفر قراملک انجام شده است گفت: استفاده ار روش های نوین در اجرای پروژه ها و نظارت مستمر بر مراحل ساخت قطعات پیش ساخته پروژه ها از جمله مواردی است که در اجرای پروژوه های شهرداری تبریز مدنظر قرار داده شده است. 

وی کیفیت بالا، ظاهر زیبا، کاهش هزینه و زمان، کاهش خطرات انسانی و عدم نیاز به مسدودسازی مسیر را از مهمترین ویژگی‌های استفاده از فناوری سگمنتال عنوان کرد.

وی افزود: در این روش، نیازی به احداث پایه های متعدد برای عرشه پل نیست و قطعات بتنی روگذر با تکنولوژی های جدید و استفاده از کابل های مخصوص، به هم دوخته می شوند.

احمدزاده گفت: بهره گیری از دانش نوین با هدف ارتقای کیفی در پروژه های عمرانی یکی از تاکیدات شهردار تبریز بود که این مهم در پروژه روگذر میدان معلم به عنوان نخستین پل با فناوری سگمنتال در تبریز، با این هدف طراحی و در کمترین زمان ممکن به مرحله اجرا درآمده است.

پروژه تقاطع غیر همسطح معلم به طول ۶۳۰متر و عرض ۱۶ متر با کارفرمایی شهرداری منطقه ۵ و اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان در راستای کاهش بار ترافیکی خیابان نظام پزشکی به طرف چایکنار در حال اجرا است و به دلیل استفاده از تکنولوژی سگمنتال و دهانه‌های طولانی‌تر، دارای معماری خاص و دوام بیش‌تری خواهد بود.

پروژه تقاطع غیر همسطح قراملک نیز یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی سال جاری شهرداری تبریز است که با تکمیل این پروژه شاهد تسهیل تردد شهروندان در غرب تبریز و روان‌سازی ترافیک در این مسیر خواهیم بود.

این پروژه به طول ۵۳۰متر و عرض ۲۱.۲۰متر در سطح محدوده شهرداری منطقه ۶ تبریز قرار داشته و با کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ و اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان در دست احداث است.

[ad_2]