امیدوارم سال ۹۵، سال پیروزی برای تمام مسلمانان جهان باشد
امیدوارم سال ۹۵، سال پیروزی برای تمام مسلمانان جهان باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امیدوارم سال ۹۵ سال خیر، برکت و عافیت برای ملت ایران و همچنین سال پیروزی برای تمام مسلمانان جهان باشد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، آیت الله “محسن مجتهد شبستری” در پیامش به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵ که از صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی پخش […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امیدوارم سال ۹۵ سال خیر، برکت و عافیت برای ملت ایران و همچنین سال پیروزی برای تمام مسلمانان جهان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، آیت الله “محسن مجتهد شبستری” در پیامش به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵ که از صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی پخش شد، اظهار کرد: سال جدید، فصل بهار که تحولی در طبیعت به وجود می‌آید و فرا رسیدن عید نوروز باستانی را خدمت مقام معظم رهبری و ملت بزرگوار ایران و مخصوصا ملت ولایت مدار و فهیم آذربایجان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه سال ۹۴ برای ملت ایران سالی توأم با موفقیت بود، افزود: مردم آذربایجان و تمام ملت ایران از دو آزمون بزرگ ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سر افراز بیرون آمدند و این نشانگر لبیک گویی مردم به ندای رهبر معظم انقلاب است.

وی عنوان کرد: مردم ایران به انقلاب اسلامی وفادارند و اگر تمام رهنودهای مقام معظم رهبری در جامعه عملی شوند، شاهد حل شدن تمامی مشکلات و بدست آمدن توفیقات زیادی برای این میهن اسلامی خواهیم بود.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه در زمینه اقتصادی و فرهنگی با مشکلاتی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: با عملی کردن اقتصاد مقاومتی و همچنین توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه مسائل فرهنگی، این دو معضل برطرف شده و شاهد گشایش در زمینه اقتصادی و فرهنگی می‌شویم.

وی ابراز امیدواری کرد: در آغاز سال جدید نیتمان خالص و خیر خواهانه و اعمالمان خدایی و برای نزدیک شدن به خداوند باشد و به فضایل اجتماعی و فردی بیش از پیش عمل کنیم تا وحدت ملی، همدلی و همکاری بیشتر در جامعه محقق شود، در این صورت مشکلات از بین می‌رود و و نه تنها داخل کشور شاهد موفقیت‌های چشمگیر می‌شویم، بلکه در کشورهای همسایه و منطقه توطئه اشرار و استعمارگران خنثی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: به امید خداوند در سال ۹۵، مدافعان حرم پیروز می‌شوند و آنان که دنباله‌روی مستکبرین، گروه‌های تکفیری و داعشی‌ها هستند، شرشان به خودشان بر می‌گردد و به فضل پروردگار شاهد شکوفایی ایران عزیز و پیروزی و موفقیت جهان اسلام خواهیم بود