موزه مطبوعات زودتر از شهریورماه به بهرهبرداری میرسد
استاندار آذربایجانشرقی گفت: موزه مطبوعات در خانه حریری تبریز زودتر از شهریورماه به بهرهبرداری میرسد.
وظیفه رسانهها ایجاد نشاط، امید و پویایی در جامعه است/مدیران پاسخگوی رسانه ها باشند
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجانشرقی گفت:رسانههای استان آذربایجانشرقی با تمام مشکلات و کاستیها به رسالت خود به خوبی عمل میکنند و لازم است مدیران به واسطه عملکرد خود پاسخگوی آنها باشند.
آمریکا با عملیات روانی گسترده درصدد بزرگنمایی آثار تحریمهاست
امام جمعه تبریزگفت: اعلام بازگشت تحریم علیه ایران با تبلیغات وسیع از سوی آمریکا انجام گرفت به طوریکه تلاش کردند تا با عملیات روانی گسترده آثار تحریمها را بزرگ کنند در حالی که در این دوره تحریمها، متحدان غربیشان این کشور را در تحریم علیه ایران تنها گذاشتهاند.
پزشکیان: حاضرم از وضعیت زندگی من فیلم بگیرند و منتشر کنند/ به دروغ میگویند، دختر پزشکیان معاون و عضو هیات مدیره است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص اتهاماتی که علیه وی و خانوادهاش مطرح شده، توضیحاتی را ارائه کرد.
جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی جمعه ۱۹مرداد، تبریز
شرکت توزیع نیروی برق تبریز در اطلاعیه ای برنامه زمانبندی قطع برق تبریز در روز جمعه ۱۹مرداد را منتشر کرد.
تاکید بر خویشتنداری هواداران در دیدار مدیران استقلال و تراکتور
در دیدار مدیران استقلال و تراکتورسازی، آنها از هوادارانشان خواستند تنها از تیم مورد علاقهشان حمایت کنند و از تماشای بازی لذت ببرند.
آمریکا به دنبال ایجاد درگیری بین مردم و مسئولان است/سوال از رئیس جمهور بعد از تعطیلات در دستور کار قرار خواهد گرفت
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد درگیری بین مردم و مسئولان است، گفت: بیان شفاف مسائل و تصمیمات توسط رئیسجمهور در این شرایط به همدلی کمک میکند.
هیچ مدیر دولتی حق شکایت از خبرنگار را ندارد
استاندار آذربایجانشرقی گفت: مطبوعات جزو دغدغههای من است چراکه تبریز جزو اولینها در عرصه مطبوعات بوده و روزنامههای زیادی جمعآوری شده است.
رونمایی از نشان قلم در تبریز + عکس
به همت انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجانشرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی از نشان قلم( چهره ماندگار رسانه) رونمایی شد.
قرار بود مدیران دولتی از خبرنگاران شکایت نکنند اما… / موزه مطبوعات بخاطر کم لطفی ها همچنان بلاتکلیف مانده
رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی با گلایه از نوع برخورد مدیران دولتی و شکایت از خبرنگاران گفت: آقای استاندار گفته بودند که مدیران دولتی حق شکایت از خبرنگاران را ندارند اما در روزهای اخیر احظار حضور خبرنگاران بودیم.










