قرار بود مدیران دولتی از خبرنگاران شکایت نکنند اما… / موزه مطبوعات بخاطر کم لطفی ها همچنان بلاتکلیف مانده
قرار بود مدیران دولتی از خبرنگاران شکایت نکنند اما… / موزه مطبوعات بخاطر کم لطفی ها همچنان بلاتکلیف مانده

رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی با گلایه از نوع برخورد مدیران دولتی و شکایت از خبرنگاران گفت: آقای استاندار گفته بودند که مدیران دولتی حق شکایت از خبرنگاران را ندارند اما در روزهای اخیر احظار حضور خبرنگاران بودیم. وحید زینالی در مراسم روز خبرنگار با گلایه از مسوولان دولتی بخاطر شکایت از خبرنگاران، اظهار […]

رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی با گلایه از نوع برخورد مدیران دولتی و شکایت از خبرنگاران گفت: آقای استاندار گفته بودند که مدیران دولتی حق شکایت از خبرنگاران را ندارند اما در روزهای اخیر احظار حضور خبرنگاران بودیم.

وحید زینالی در مراسم روز خبرنگار با گلایه از مسوولان دولتی بخاطر شکایت از خبرنگاران، اظهار داشت: آقای استاندار گفته بودند که مدیران دولتی حق شکایت از خبرنگاران را ندارند اما در روزهای اخیر احظار حضور خبرنگاران بودیم.
وی در ادامه در خصوص عدم افتتاح موزه مطبوعات، افزود: در زمان دکتر شهرتی فر چه دوره فرمانداری و چه معاونت حمایت کردند اماتا به امروز هیچ حرکتی از سوی اداره کل میراث فرهنگی ندیده ایم
رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی ادامه داد: موزه مطبوعات یکی برنامه های تبریز ۲۰۱۸ بود اما بخاطر کم لطفی ها همچنان بلاتکلیف مانده است.