وظیفه رسانه‌ها ایجاد نشاط، امید و پویایی در جامعه است/مدیران پاسخگوی رسانه ها باشند
وظیفه رسانه‌ها ایجاد نشاط، امید و پویایی در جامعه است/مدیران پاسخگوی رسانه ها باشند

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت:رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی با تمام مشکلات و کاستی‌ها به رسالت خود به خوبی عمل می‌کنند و لازم است مدیران به واسطه عملکرد خود پاسخگوی آنها باشند. به گزارش قلم پرس، جواد آهنگری  در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سالن جمهوری تبریز اظهار کرد: امروز فرصت مناسبی است تا یادی از […]

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت:رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی با تمام مشکلات و کاستی‌ها به رسالت خود به خوبی عمل می‌کنند و لازم است مدیران به واسطه عملکرد خود پاسخگوی آنها باشند.

به گزارش قلم پرس، جواد آهنگری  در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سالن جمهوری تبریز اظهار کرد: امروز فرصت مناسبی است تا یادی از چهره‌های پیشکسوت استانی از جمله آرش آزاد، اعلمی، حمزه‌زاده و نوبری کنیم.

وی با تاکید به اینکه وظیفه رسانه‌ها ایجاد نشاط، امید و پویایی در جامعه است، گفت: جمع حاضر نشان‌دهنده جمعیت عظیم فرهیخته در استان آذربایجان‌شرقی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی همیشه حفظ شور و نشاط را اصل کار خود قرار داده‌اند، تصریح کرد: رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی با تمام مشکلات و کاستی‌ها به رسالت خود به خوبی عمل می‌کنند و لازم است مدیران به واسطه عملکرد خود پاسخگوی آنها باشند.

وی متذکر شد: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در استان همواره کنار هم هستند و با هم به صورت تعامل و وحدت پیش می‌روند.

آهنگری، به برگزاری کارگروه‌ها، تور رسانه‌ای، میز مشترک کاری با رسانه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: رسانه‌های استان همیشه و هر لحظه در برف و باران، سختی‌ها و افتتاح‌ها همواره در کنار ما بوده‌اند.

وی ادامه داد: باید باور کرد که نمی‌توان کاری به تنهایی پیش برد مگر اینکه باید در کنار هم باشیم و در کنار هم قرار گرفتن رسانه‌ها با روابط عمومی منجر به کارهای بزرگ برای تعالی کشور می‌شود.