برگزاری کارگاه «مشارکت نوجوانان در حل آسیبهای اجتماعی» در فرهنگسرای فدک کارگاه آموزشی «مشارکت نوجوانان در حل آسیبهای اجتماعی» در قالب طرح سفیران اجتماعی مدارس با حضور دانشآموزان و با هدف توانمندسازی نوجوانان در مواجهه با آسیبهای اجتماعی برگزار شد. به گزارش امور ارتباطات، کارگاه آموزشی “مشارکت نوجوانان در حل آسیبهای اجتماعی”در قالب طرح سفیران […]
برگزاری کارگاه «مشارکت نوجوانان در حل آسیبهای اجتماعی» در فرهنگسرای فدک
در این کارگاه، خانم دکتر تمیز، جامعهشناس، به تبیین نقش نوجوانان در پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی، اهمیت مسئولیتپذیری اجتماعی، تقویت مهارتهای ارتباطی و مشارکت فعال دانشآموزان در حل مسائل اجتماعی پرداخت.
این برنامه با حضور دانشآموزان دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد و شرکتکنندگان با مفاهیم و راهکارهای مؤثر برای ایفای نقش به عنوان سفیران اجتماعی در محیط مدرسه و جامعه آشنا شدند.
برگزاری این کارگاه در راستای ارتقای آگاهی اجتماعی نوجوانان، تقویت مشارکتپذیری و توانمندسازی نسل جوان در مواجهه با چالشها و آسیبهای اجتماعی صورت گرفت.





