برگزاری کارگاه «مشارکت نوجوانان در حل آسیب‌های اجتماعی» در فرهنگسرای فدک
برگزاری کارگاه «مشارکت نوجوانان در حل آسیب‌های اجتماعی» در فرهنگسرای فدک

برگزاری کارگاه «مشارکت نوجوانان در حل آسیب‌های اجتماعی» در فرهنگسرای فدک کارگاه آموزشی «مشارکت نوجوانان در حل آسیب‌های اجتماعی» در قالب طرح سفیران اجتماعی مدارس با حضور دانش‌آموزان و با هدف توانمندسازی نوجوانان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد. به گزارش امور ارتباطات، کارگاه آموزشی “مشارکت نوجوانان در حل آسیب‌های اجتماعی”در قالب طرح سفیران […]



برگزاری کارگاه «مشارکت نوجوانان در حل آسیب‌های اجتماعی» در فرهنگسرای فدک

کارگاه آموزشی «مشارکت نوجوانان در حل آسیب‌های اجتماعی» در قالب طرح سفیران اجتماعی مدارس با حضور دانش‌آموزان و با هدف توانمندسازی نوجوانان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات، کارگاه آموزشی “مشارکت نوجوانان در حل آسیب‌های اجتماعی”در قالب طرح سفیران اجتماعی مدارس به همت شهرداری منطقه ۲ و سازمان فرهنگی و اجتماعی در فرهنگسرای فدک برگزار شد.
در این کارگاه، خانم دکتر تمیز، جامعه‌شناس، به تبیین نقش نوجوانان در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اهمیت مسئولیت‌پذیری اجتماعی، تقویت مهارت‌های ارتباطی و مشارکت فعال دانش‌آموزان در حل مسائل اجتماعی پرداخت.
این برنامه با حضور دانش‌آموزان دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد و شرکت‌کنندگان با مفاهیم و راهکارهای مؤثر برای ایفای نقش به عنوان سفیران اجتماعی در محیط مدرسه و جامعه آشنا شدند.
برگزاری این کارگاه در راستای ارتقای آگاهی اجتماعی نوجوانان، تقویت مشارکت‌پذیری و توانمندسازی نسل جوان در مواجهه با چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی صورت گرفت.