آسمان ایران جای کرکس‌ها و لاشخورها نیست
آسمان ایران جای کرکس‌ها و لاشخورها نیست
مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زمین، دریا و آسمان ایران جای کرکس‌ها و لاشخورها نیست زیرا صاحب این کشور ولی عصر (عج) است.

امیر فرزاد اسماعیلی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه و در جمع باشکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز اظهار کرد: به حق امام زمان طومار اهریمنان را در هم خواهد پیچید.

وی با بیان اینکه بینایی دل، دانایی، زیرکی و لحظه‌شناسی برای آرامش روان فردی، آرامش روان اجتماعی و برای مقابله با نفوذ دشمن بسیار کارساز است که تجمیع آن بصیرت است، گفت: بصیرت اشکال گوناگونی دارد زیرا بصیرت فردی و اعتقادی یعنی فهم و درک و شناخت هر فردی از وقایع و انتخاب بهترین گزینه؛ به طوریکه ما مانوس با بصیرت فردی و اعتقادی هستیم که نمونه آن شهدا، جانبازان و نسل اولی و دومی انقلاب هستند که آفت‌ها را شناخته آنها را زدوده، فرصت را غنیمت شمارده و به انحراف نرفتند.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بصیرت اجتماعی تجمیع تمام بصیرت فردی در یک جامعه است و همگان می‌دانید بالاترین قدرت در هر کشوری از آنِ ملت است که برخی‌ متوجه این قدرت ملی نمی‌شوند ولی در جمهوری اسلامی ایران قدرت ملت بالاترین قدرت می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه تبلور بصیرت اجتماعی در ایران پر واضح است، افزود: یوم‌الله ۲۲ بهمن یکی از این مصادیق است.

اسماعیلی تصریح کرد: رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی ایران در ۱۹ بهمن سال گذشته، جمله زیبایی فرمودند که امسال ۲۲ بهمن تماشایی خواهیم داشت به طوریکه در کل دنیا  هیچ کسی جز ایران تجربه نخواهد کرد که رهبر، رئیس جمهوری چنین جمله‌ای را به صورت خبری مطرح کرده و سه روز بعد زن و مرد و کودک و جوان بصیرت خود را بدون هیچ دعوت‌نامه‌ای به نمایش بگذارد.

وی روز قدس را تبلور دیگر بصیرت اجتماعی برشمرد و گفت: ۹ دی کشور و ۸ دی آذربایجانی‌ها از روزهای بصیرتی است که پاسخ کوبنده‌ای به دشمن داد.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ بصیرت علمی را مورد اشاره قرار داد و گفت: پشتوانه اصلی این بصیرت در کشور حضرت آقا هستند به طوریکه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب همانند نسل اول و دوم لحظه‌شماری کرده و دانش‌افزایی کردند و دشمن چشم دیدن آن را ندارد و دانشمندان ما را ترور می‌کنند و در مجامع بین‌المللی صحبت از دفاع از علم و حقوق بشر می‌کنند.

وی با اشاره بر اینکه بصیرت نظامی و امنیتی از دیگر بصیرت‌های مهم می‌باشد، تاکید کرد: خطوط این بصیرت به صورت کلی مشخص است، وقتی ریگی ملعون در سال ۸۸ یعنی سال فتنه دستگیر شد، ساعت ۱۲ نیمه شب بود و خلبانی که حامل ریگی بود و سه هواپیمای مسافربری همزمان از آسمان ایران گذشتند و یک بصیرت منجر شد تا با وجود نپذیرفتن خلبان، یک ساعت و  ۱۵ دقیقه این هواپیما در آسمان ایران در حال چرخش باشد.

اسماعیلی ادامه داد: قدرت خداوندی منجر شد تا با این گردش هواپیما، ریگی ملعون در خواب غفلت باشد و در نهایت دستگیر شود زیرا زبان بصیرت و امنیت؛ زبان مماشات نیست بلکه زبان سربازی است.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در دستگیری ملوانان آمریکایی که ادعا داشتند که قوی‌ترین ارتش را دارند باز هم دیدیم که چطور اشک ریختند در حالی که از آنها پذیرایی می‌شد.

اسماعیلی افزود: بصیرت درهم تنیده نظامی بین ارتش و سپاه موجب شد تا هر هواپیمایی که قصد جسارت به کشور داشته باشد، عقب‌نشینی کنند.

وی متذکر شد: زمین، دریا و آسمان ایران جای کرکس‌ها و لاشخورها نیست زیرا صاحب این کشور ولی عصر (عج) است.

وی تصریح کرد: بصیرت بعدی، بصیرت سیاسی است که  تدبیر هوشمندانه برای رفع نابسامانی داخلی و خارجی می‌باشد به طوریکه خطوط کلی سیاست داخلی و خارجی مانند خیلی از خطوط دیگر مشخص است و حضرت آقا این خطوط را تعیین کرده‌اند.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: بصیرت فرهنگی یکی دیگر از بصیرت‌هاست که رهبری بیش از دو دهه روی آن تاکید دارند و موضوع فرهنگی در کشور پاشنه قدرت دولت است‌.

اسماعیلی افزود: دشمن بیشتر روی فرهنگ جوانان و خانواده ما هزینه می‌کند زیرا می‌داند پاشنه آشیل قدرت هر کشور قدرت فرهنگی است.

وی متذکر شد: بصیرت چراغ روشن‌گر حق از باطل است و راه و بیراهه را به ما نشان می‌دهد به طوریکه بصیرت عوام و مردم از بصیرت خواص نمره و رتبه بالاتری دارد.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: بصیرت خاکریز مقاومت در برابر فضای غبارآلود فتنه است زیرا فتنه تمام شدنی نیست و همواره وجود دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه اقدام ولایی نه به صورت اقدام با تفسیر به رای، از جمله وظایف همه است، افزود: همه باید سرباز باشیم و سرباز در انجام عمل به وظایف خود تفسیر به رای نمی‌کند.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ۹ دی نمونه بارز مردم‌سالاری دینی، تجمیع تمام بصائر در وجود نازنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

اسماعیلی افزود: همانطور که حضرت آقا فرمودند، جنگی رخ نخواهد داد و البته ایشان به درستی فرمودند زیرا ما سربازان عرض می‌کنیم که اجازه نخواهیم داد که کسی چپ به این کشور نگاه کند، اگر توطئه‌گران و  فتنه‌گران قصد هر فتنه‌ای دارند، جایشان قعر جهنم است.