۲۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است
۲۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است
استاندار آذربایجان شرقی گفت: به برکت سفر استانی رئیس جمهور و طرح‌هایی که دولت مصوب کرده، بخش خصوصی و کارآفرینان و صنعت‌گران استان به میدان آمده و بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این همت مردمان تبریز و آذربایجان را نشان می‌دهد.

عابدین خرّم در مراسم اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه از سوی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در تبریز، گفت: هیات دولت نیمه خرداد سال گذشته به آذربایجان شرقی سفر کرد و امسال نیز در سالگرد آن، دور دوم سفر استانی انجام خواهد شد که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه استان آذربایجان شرقی برای رئیس جمهور و هیئت دولت است.

وی گفت: خادمان مردم در این استان تمام همت و تلاش خود را به کار بسته اند تا از سال گذشته تا به امروز در اقصی نقاط آذربایجان شرقی طرح ها و پروژه های بسیار خوبی برای شکوفایی استان انجام دهند.

وی به پروژه های انجام یافته در استان اشاره کرد و گفت: پروژه هایی در حوزه‌های راه، آب، برق، صنایع و ده‌ها پروژه فرهنگی انجام شده که در سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.

خرّم افزود: پروژه راه‌آهن میانه به تبریز یکی از پروژه های محوری و اساسی است که از ۲۳ سال قبل آغاز شده بود، اما در این دولت با پیشرفت قابل توجهی همراه شده و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از دست‌اندرکاران اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در راستای ترویج ازدواج آسان، گفت: تبریز شهر اولین هاست و کارهای فرهنگی بسیاری برای اولین بار در تبریز اتفاق افتاده و برنامه ترویج ازدواج آسان نیز یک کار فرهنگی منحصر به فرد است.

 

 

انتهای پیام/