۲۲ بهمن روز نمایش قدرت ایرانیان است
۲۲ بهمن روز نمایش قدرت ایرانیان است

امام جمعه مراغه با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضریب امنیت کشور را افزایش خواهد داد، گفت: انتخابات یکی دیگر از صحنه‌های حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است. به گزارش قلم پرس،از  مراغه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مردم ایران اسلامی […]



امام جمعه مراغه با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضریب امنیت کشور را افزایش خواهد داد، گفت: انتخابات یکی دیگر از صحنه‌های حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

به گزارش قلم پرس،از  مراغه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی افزود: برعکس نقشه‌های دشمنان و کشورهای معاند مردم در این روز با مشت‌های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر دهان آمریکا و استکبار خواهند زد.

خطیب جمعه مراغه گفت: مردم ایران با تمام سلیقه‌ها در ۴۵ سال گذشته با وجود تمام سلائق و مشکلات در برابر دشمنان متحد و یکپارچه هستند.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضریب امنیت کشور را افزایش خواهد داد، گفت: انتخابات یکی دیگر از صحنه‌های حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

پورمحمدی افزود: مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند نیز زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم خواهند کرد.

وی در ادامه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از برکت انقلاب، امروز ایران از کشورهای پیشرفته و صاحب فناوری در جهان است.

پایان پیام/۶۰۰۰۷