کمالوند: برای کسب سهمیه آسیایی تلاش خواهیم کرد
کمالوند: برای کسب سهمیه آسیایی تلاش خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، تمدید قرارداد همکاری اش با باشگاه را نقطه عطف دوران مربیگری اش عنوان کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، فرازکمالوند پس از تمدید قراردادش با گسترش فولاد تبریز، با ابراز خشنودی از این اقدام، اظهار داشت: فعالیت در یکی […]

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، تمدید قرارداد همکاری اش با باشگاه را نقطه عطف دوران مربیگری اش عنوان کرد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، فرازکمالوند پس از تمدید قراردادش با گسترش فولاد تبریز، با ابراز خشنودی از این اقدام، اظهار داشت: فعالیت در یکی از معدود باشگاه های ؛به معنای واقعی کلمه؛ حرفه ای ایران، برایم افتخار است.
کمالوند که در ۴۰ بازی اخیر گسترش فولاد در لیگ برتر، هدایت این تیم را بر عهده داشته، حضورش در این مجموعه را بهترین دوران زندگی اش دانست و گفت: امکانات مهیا شده در این باشگاه را کمتر می توان در ایران شاهد بود و از این جهت، فعالیت در چنین باشگاهی آرزوی اکثر مربیان است.
وی با بیان اینکه علاوه بر امکانات حرفه ای، مدیریت حرفه ای نیز در این مجموعه حاکم است، افزود: در یک سال و نیم اخیر که سعادت همکاری با این باشگاه را داشته ام، به عینه شاهد بوده ام که از مالک باشگاه بعنوان رأس هرم تا هیئت مدیره، مدیرعامل و ارکان اداری باشگاه، همگی با تمامی توان و خلوص، برای موفقیت مجموعه تلاش می کنند.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، تصمیم به مشخص کردن برنامه تیم برای فصل آینده در مقطع زمانی کنونی را، اقدامی تحسین شده در فوتبال حرفه ای دنیا قلمداد کرد و عنوان داشت: همین که در شرایط فوتبال ایران، باشگاهی قبل از پایان فصل جاری، برنامه فصل آینده خود را مشخص می کند، خود گواه حرفه ای بودن این مجموعه است.
فراز کمالوند با تاکید بر حسن نیت مالک، هیئت مدیره، مدیرعامل و سایر ارکان باشگاه در همکاری را اصلی ترین عامل علاقه اش برای تداوم بخشیدن به فعالیتش در گسترش فولاد تبریز عنوان داشت و اضافه کرد: آقای زنوزی، سمندر، حسین زاده و خطیبی همیشه حامی و قوت قلب من بوده اند و در تشکر و قدردانی از این عزیزان زبانم قاصر است.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، درخصوص برنامه و هدفگذاری گسترش فولاد برای فصل آینده، گفت: با توجه به روند آغاز شده و تغییر و رشد محسوس تاکتیکی تیم در فصل جاری، انشالله فصل آینده برای قرار گرفتن در جمع چهارتیم اول و کسب سهمیه آسیایی تلاش خواهیم کرد.
کمالوند در پایان اظهاراتش با تشکر از اعتماد مدیرعامل باشگاه به وی، افزود: در حال حاضر تنها خواسته ام از خداوند متعال، کمک به من برای پاسخ دادن مناسب به محبت های بی شایان باشگاه گسترش فولاد است و امیدوارم که پیش این عزیزان سربلند باشم.