کشف ۱۵ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع در سراب
کشف ۱۵ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع در سراب

[ad_1] فرمانده انتظامی سراب از کشف ۱۵ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی اسدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر توزیع خارج از شبکه نهاده‌های دامی در سطح حوزه استحفاظی، مامورین […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی سراب از کشف ۱۵ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی اسدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر توزیع خارج از شبکه نهاده‌های دامی در سطح حوزه استحفاظی، مامورین پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و در بازرسی از محل، ۱۵ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع از نوع سبوس گندم به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراب با اشاره به اینکه در این رابطه یک باب انبار پلمب شده است، گفت: یک نفر متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 اسدیان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با توزیع خارج از شبکه، قاچاق و احتکار کالا و سرمایه‌های ملی خاطرنشان کرد: این پدیده‌ها علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س


[ad_2]